וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור פתחה במשא ומתן למכירת שני פרויקטים

24.3.2016 / 10:44

אור סיכמה על משא ומתן בלעדי למכירת שני פרויקטים של חברת "אור סיטי נדל"ן" שבבעלותה לקבוצת מגדלי איתי. פרויקט פועלי הרכבת בגבעתיים ופרויקט ז'בוטינסקי ברמת גן

עריכה: ניר חן

(בוידאו: ראיון אולפן עם אוהד דנוס בתחילת הפרשה)

הסתבכותה של אשת הנדל"ן ענבל אור בשבועות האחרונים מביאה את חברת אור סיטי שבשליטתה לבחון אפשרות למכירת פרויקטים: נציגי קבוצת מגדלי איתי נפגשו עימה השבוע במטרה לבחון רכישה של מספר פרויקטים וכן במטרה לבחון את מצב החברה ואת הפרויקטים שבבעלותה ואתמול נחתם בין הצדדים הסכם דרישת בלעדיות למו"מ לרכישת זכויות – בשני פרויקטים.

על פי הסיכום בין הצדדים, שני הפרויקטים שעליהם יתקיים משא ומתן למכירה הם פרויקט "פועלי הרכבת" ברחוב פועלי הרכבת 25 בגבעתיים ופרויקט "ז'בוטינסקי" שאותו מקימה אור ברמת גן.

קבוצת מגדלי איתי, שהוקמה בשנת 2009 עוסקת בייזום פרויקטים למגורים ועוסקת גם בהתחדשות עירונית. שמאור סימון סמנכ"ל קבוצת מגדלי איתי אישר את הדברים וציין כי "אנו בוחנים את טיב העסקה לעומק ואת הפרויקטים הנידונים, ומקווים שנוכל להגיע להסכמות בנושא בהקדם לרווחת הדיירים" והוסיף "קבוצת מגדלי איתי בשלה להשקעה בפרויקטים ובטוחה שתוביל אותם לחוף מבטחים".

ענבל אור מסרה את תגובתה למהלך ואמרה: "אני שמחה על ההתקשרות עם קבוצת מגדלי איתי. אני מאמינה בקבוצה וביכולתה למצוא את הפתרונות המיטביים בעבור הדיירים".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully