וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור ממנה צוות מקצועי שינהל את אור סיטי במקומה

20.3.2016 / 11:12

הצוות המקצועי: דורון אלחנני כמנהל ראשי, רו"ח יזהר קנה, עו"ד בועז וילנסקי, עו"ד דן נובהרי ורונן צור כמומחה לניהול משברים. אור במכתב נוסף לעובדים: "אני פועלת לילות כימים ללא שינה על מנת לנצח"

ענבל אור. אלכס ליפקין,
מדובר במהלך חד-צדדי שלא אושר על-ידי בית המשפט.. ענבל אור/אלכס ליפקין

יזמית הנדל"ן ענבל אור עוזבת את ניהול חברת אור סיטי נדל"ן שבבעלותה, על רק המשבר בחברה הכולל חשד לעבירות מס, בקשות פירוק חוזרות ונשנות, בקשת פשיטת-רגל וחובות חובות לבנקים ולגורמים אחרים, בהם "מלך השוק האפור" שלי נרקיס.

אור החליטה למנות צוות מקצועי בראשות רו"ח יזהר קנה, ראש לשכת רואי החשבון, שינהל במקומה את אור סיטי נדל"ן. הצוות יפעל למימוש נכסים וינסה להגיע להסדר מול הבנקים והלקוחות בניסיון להבריא את החברה. חבר נוסף בצוות יהיה דורון אלחנני, המתמחה בהבראת חברות. הצוות גובש על-ידי יועץ התקשורת החדש של אור, רונן צור.

מדובר במהלך חד-צדדי שלא אושר על-ידי בית המשפט. צוות הניהול המקצועי החדש ינהל את אור סיטי, בלא מעורבותה של אור, שתישאר הבעלים.

במכתב נוסף לעובדים כתבה הבוקר (א') אור: "משפחת אור סיטי היקרה, לאור האירועים שפוקדים את החברה בחודש האחרון ולאחר מחשבה מעמיקה קיבלתי החלטה מושכלת ואחראית, והחלטתי למנות צוות מנהל שיעזור לי לנהל את החברה ולעמוד באתגר המורכב שעמו אני מתמודדת באחריות ובמקצועיות, תוך ניהול של קבלת החלטות נכונות ושקולות. מדובר באתגר גדול שיש לנהל אותו מול מס גורמים ובמרכזם: לקוחות החברה היקרים לליבי, בנקים, בית המשפט, מע"מ וספקים וכמובן מולכם עובדי החברה שכה חשובים לי.

"אי לכך בחרתי צוות אשר מורכב משלושה גורמים דומיננטיים עם תחומי התמחויות שונים. הצוות התחיל את עבודתו כבר ביום חמישי האחרון ומטרתו לשקם ולעזור לחברה לצאת מהמצב אליו נקלעה החברה. שמות בעלי התפקידים הם: דורון אלחנני, המתמחה בהבראת חברות, ישמש מנהל ראשי; רואה חשבון יזהר קנה, ראש פירמת פאהן-קנה מהגדולות בישראל; עו"ד בועז וילנסקי, שותף בפירמת פירט-וילנסקי-מזרחי-כנעני ומטובי עורכי הדין במדינה; רונן צור, הבעלים של צור תקשורת המתמחה בניהול משברים; עו"ד דן נובהרי, המלווה אותנו תמיד מלמעלה כיועץ של החברה.

"יש לשים לב לעובדה שמדובר במספר מהלכים שצריכים להתבצע בו זמנית ועל כן יש לשתף עימם פעולה. אני דורשת מכולם לנהוג בזהירות מרבית ולדווח על כל אירוע חריג ולא לבצע שום פעולה ללא אישור. יש לנו אחריות כבדה ללקוחותינו ולחברה ולכן אני מבקשת ממכם לשמור על זהירות מרבית.
אני מאחלת לנו בהצלחה במהלך החדש וכולי תקווה ואמונה שנעמוד באתגר ונצליח להתמודד עמו לטובת לקוחות החברה.

"חשוב לי להדגיש שאני פועלת לילות כימים ללא שינה על מנת לנצח את האתגר הגדול הזה ואין לי ספק שנצליח. אני קוראת לכולם לשנס מותניים, לשתף פעולה ולעזור בימים אלה למען כולנו. רק עבודת צוות תנצח במקרה הזה. אוהבת את כולכם ומאמינה שיחד ננצח. שבוע טוב ומבורך".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully