וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תוכנית הדירה עוברת לתלת מימד

14.3.2016 / 8:58

אתר וואלה!NEWS ומדלן מציגים לראשונה בישראל פיתוח ששם קץ לטעויות הנפוצות של רוכשי דירה "על הנייר": מעכשיו תוכלו לסייר בדירה באמצעות העכבר, ולבדוק שחלל הסלון באמת מתאים לספה תלת מושבית, ושבחדר השינה אפשר להכניס מיטה זוגית. הבית החדש שלכם במרחק של קליק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת מסך של סלון הבית, כפי שהוא נראה "מדלן 3D"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חברים שלנו שקנו דירה על הנייר במיטב כספם, גילו ביום האכלוס שאין מקום להניח שתי שידות בצדי המיטה", כך מספר רועי רוזנבלט, ראש תחום תלת המימד באתר מדלן, על הדרך שהובילה את החברה לפתח אפשרות לצפות בתוכניות הדירה בתלת מימד. השירות החדש שנקרא "מדלן 3D" מספק לרוכשים אינפורמציה על איכות האלמנטים בדירה, דרך תובנות שונות שמומלץ להביא בחשבון לפני ההחלטה על הרכישה.

במקרים רבים תרשים הדירה שמציג היזם "על הנייר" מייצר אשליה בכל הקשור למרחב החללים בדירה, כך שהמתבוננים בתוכנית עלולים לשגות ולהניח שהחדרים גדולים ומרווחים מכפי שהם באמת. אחת הטקטיקות הידועות לייצר אשליית מרחב, היא הקטנת מידות הריהוט, במטרה לגרום לדירה להיראות מרווחת יותר. טקטיקה אחרת היא ציון הנתונים על שטח החללים בתוכנית הדירה, באופן שיוצר תמונה לא מדויקת.

כדי למנוע מרוכשי הדירות לקבל החלטה על בסיס רושם שגוי, השיק אתר מדל"ן טכנולוגיה חדשנית, שמאפשרת לצפות במערכת תלת ממד אמינה בממדים האמיתיים של חללי הדירה, ולוודא שתוכנית הדירה "על הנייר" עולה בקנה אחד עם המצב בפועל.

כך, לדוגמא, המערכת תתריע אם חלון המטבח נמצא במיקום שלא מאפשר אוורור באזור של הכיריים, או אם שטח חדר האמבטיה אינו גדול דיו כדי להכניס אליו בנוחות אמבטיית תינוק. התרעות אלה יאפשרו למתעניינים בדירות לבקש מהיזם לבצע שינויים, או לקבל החלטה כי הדירה אינה מתאימה לצורכיהם.

לחצו ולמדו כיצד להבחין ביתרונות וחסרונות של דירה על הנייר:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת מסך של חדר מהדירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדלן 3D מאפשרת לרוכשי או משפצי דירות לשוטט בין החדרים, ולהיחשף לעיצוב שהתאים לחלל צוות מעצבים, ולדגשים של אותם המעצבים המשולבים ברכיב התצוגה. כך מתאפשר למשתמשים לבחון חלופות של ריהוט, דלתות, צבע ותאורה ולהתרשם כיצד יראה המכלול בפועל. במדלן מציינים כי בקרוב תתווסף פונקציה שתאפשר למשתמשים לרהט את הדירה בעצמם ולרכוש את הריהוט באופן ישיר.

בשבועות הקרובים תעלה לאוויר סדרת כתבות משותפת של אתר וואלה! NEWS ואתר מדלן, שבה נציג מגוון דירות "על הנייר", ובכל אחת מהן כמה אפשרויות לריהוט ועיצוב הדירה.

"כבר עתה כל מי שקונה דירה חדשה בודק במדלן שורת פרמטרים על הנכס, למשל עסקאות שבוצעו בסביבה, ניתוחי מומחים על השכונה, או בדיקת רמת החינוך באזור", אמר רועי ממדלן. "אבל עד כה לא יכלו הרוכשים לבדוק מה תהיה תחושת החלל בדירה עצמה, אלא לאחר ביצוע העסקה והשלמת בניית הדירה. הטכנולוגיה החדשה נועדה להגביר את רמת הוודאות שכל כך נחוצה לרוכשים, ולתת להם המלצות עיצוביות שיוציאו את המיטב מהדירה".

לראשונה, במיוחד עבור גולשי וואלה! NEWS, רכיב מדלן 3D בפעולה. נסו עכשיו בעצמכם!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully