וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: טבריה בדרך להסכם גג

10.3.2016 / 15:07

כשנה לאחר שראש עיריית טבריה, יוסי בן דוד, דחה את האפשרות לחתימת הסכם גג – כעת חודשו המגעים בין העירייה למשרד האוצר ומסתמן כי בקרוב יגובש הסכם לפיתוח העיר. היום ביקר בטבריה שר האוצר, משה כחלון, שהצהיר: "טבריה היא עיר חשובה – ואנחנו נסייע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשנה לאחר שראש עיריית טבריה, יוסי בן דוד, דחה את האפשרות לחתום על הסכם גג עם משרד האוצר ורשות מקרקעי ישראל – חודשו המגעים בין העירייה לבין משרד האוצר בנושא, ומסתמן כי בקרוב יגובש הסכם שיאפשר את קידומה של תנופת הבנייה הנוכחית בעיר, כך נודע לוואלה! NEWS.

לאחר שנים של קיפאון נדל"ני, בימים אלה מקודמות בטבריה תב"עות לכ-6,000 יחידות דיור חדשות והבוקר ביקר בעיר גם שר האוצר, משה כחלון, שהשתתף לצד בן דוד בטקס סיום עבודות הפיתוח לשכונה חדשה בשטח של כ-100 דונם, הצופה לכנרת. השכונה החדשה ("מיכלאנג'לו כנרת) צפויה לכלול 208 יחידות דיור ועוד כ- 75% שטחים ירוקים הצופים על הכנרת.

שר האוצר, משה כחלון, שהגיע הבוקר לעיר וביקר באתר בו אמורות להתחיל עבודות הבנייה בתוך מספר שבועות, התייחס למהלך ואמר כי "טבריה היא עיר חשובה ואנחנו כאן כדי לסייע. ניתן דחיפה גדולה מאד בתחום התעסוקה והדגש הוא על תיירות, תיירות, תיירות".

כאמור, על פי נתוני העירייה מתוכננות תחילתן של בניית כ 6000 יח"ד במספר שכונות קיימות וחדשות בעיר בחמש השנים הקרובות, זאת לצד מלונות חדשים, קריית ספורט, קריית מדע ופיתוח תשתיות מאסיבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טקס סיום פיתוח מיכלאנג'לו כנרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן דוד, אישר בשיחה עם וואלה!NEWS את המגעים בין העירייה למשרד האוצר וציין כי הסכם גג עשוי לסייע בדחיפת העיר – בעיקר בנושאי תעסוקה והקמת מבני ציבור החסרים בה כיום. במהלך הטקס אמר בן דוד כי " טבריה נמצאת בעיצומו של מהפך נדל"ני, לאחר 20 שנה בהן היו מעט מאד פרויקטים לבנייה שיצאו לדרך. כיום קצב הבניה שקול ל-15 השנים האחרונות ביחד. בחמש השנים הקרובות הולכות להיבנות קרוב לעשרת אלפים יחידות למגורים בעיר, בנוסף לפיתוח מלונאות. מדיניותה של העירייה היא להוציא לפועל תכניות רבות ואיכותיות עם יחס גבוה בין השטחים הירוקים למגורים ודגש על איכות החיים. תכניות השכונה החדשה, תביא סטנדרט מגורים גבוה הכולל את שיקום יער צבי ומבני ציבור לרווחת התושבים. הדבר נותן מענה לתושבי טבריה, לתושבים חדשים, לזוגות צעירים ולמשפרי דיור. לאחר שנים, טבריה עברה למאזן הגירה חיובי בעקבות תנופת הבניה".

אייל עמיר, מנכ"ל חברת פידמונט אנטרפרייזס בע"מ הבונה את פרויקט "מיכלאנג'לו כנרת", אמר: "הבוקר סיימנו את עבודות הפיתוח ואנו ועולים על הקרקע עם רוח גבית נפלאה מראש העירייה ושר האוצר. תמיד היינו שלמים עם הבחירה שלנו כיזמים ממרכז הארץ להגיע לטבריה. ההתעניינות לה אנו זוכים מקרב תושבי טבריה והסביבה מעידה כי כולם כבר מרגישים את שינוי המדיניות של עיריית טבריה ורצונה של המדינה להחזיר את טבריה להיות תוססת ומרכזית. טבריה תציע איכות חיים לתושביה, העיר תתפתח בתחום הבניה למגורים, מבני ציבור, השטחים ירוקים, המסחר והתעסוקה".

  • עוד באותו נושא:
  • טבריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully