וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-200 זכאים זכו בדירת "מחיר מטרה" בראש העין

6.3.2016 / 15:06

196 זכאים קבלו הבוקר הודעה משמחת על זכייתם בתכנית 'מחיר מטרה' של משרד הבינוי והשיכון בראש העין, ויוכלו לרכוש דירה בהנחה משמעותית של כ- 30 אחוז ממחיר השוק

בנייה במתחם השוק הסיטונאי, תל אביב, 1 בדצמבר 2014. ראובן קסטרו
בנייה במתחם השוק הסיטונאי, תל אביב, 1 בדצמבר 2014/ראובן קסטרו

196 זכאים קבלו היום הודעה על זכייתם בתכנית 'מחיר מטרה' של משרד הבינוי והשיכון בראש העין, ויוכלו לרכוש דירה בהנחה משמעותית המוערכת בכ-30 אחוז ממחיר השוק. בהודעת משרד הבינוי והשיכון צוין כי דירת ארבעה חדרים בפרויקט בגודל- 112 מ"ר, עם 32 מ"ר מרפסת ו- 8 מ"ר מחסן וחניה תימכר ב 1.143 מיליון שקלים. דירת חמישה חדרים - 132 מ"ר, 14 מ"ר מרפסת, 9 מ"ר מחסן וחנייה, תימכר ב- 1.306 מיליון שקלים. את הפרויקט בונה חברת גיא ודורון לוי, וזהו הפרויקט הראשון בתכנית 'מחיר מטרה' שיצא לדרך.

בתכנית 'מחיר מטרה', זכאים להיכלל חסרי דירה ומשפרי דיור בעלי דירה אחת בלבד. משפרי דיור, אשר זכו בהגרלה, יתחייבו למכור את דירתם בתוך 12 חודשים מיום האכלוס בדירת מחיר המטרה. בימים אלה פתוחה להרשמה הגרלה נוספת של חברת אדור פרויקטים במסלול מחיר מטרה בראש העין עם 38 יחידות דיור. בהמשך עתידות להיפתח הגרלות נוספת למתחמים נוספים בראש העין ולדירות מחיר מטרה גם בעיר מודיעין.

בתוך כך, נפתחו בשבוע האחרון ההרשמות לשתי ההגרלות הראשונות בתכנית 'מחיר למשתכן' בעיר עפולה, תכנית הדגל של משרד האוצר, משרד הבינוי והשיכון ורמ"י, המיועדת לזוגות צעירים, וזכאים חסרי דירה. 167 יחידות דיור של חברת י.ס.ד בעמק יזמות ובנייה ו-71 יחידות דיור של חברת א.נ. בונים בעמק. תכנית מחיר למשתכן מיועדת לחסרי דירה - זוגות צעירים וכן יחידים מעל גיל 35.

מחיר מטרה, בדומה למחיר למשתכן, הינה שיטת שיווק קרקעות המאפשרת לרוכשי דירה ראשונה אשר אין בבעלותם דירה, ובמקרה של מחיר מטרה גם למשפרי דיור בעלי דירה יחידה, לפגוש היצע רחב ביותר של דירות חדשות במחיר שנקבע מראש, תוך שמירה והתחייבות על רמת מחירים נמוכה ממחירי השוק.

  • עוד באותו נושא:
  • מחיר מטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully