וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור ביקשה להסיר את תיק הפירוק

1.3.2016 / 12:07

בבקשה להסרת תיק הפירוק נגד אור סיטי הודיעו החברה והתובע אברהם וולך לבית המשפט כי סיכמו על ביטול העיסקה ביניהם והשבת הכסף לוולך. "בטוחים כי באותה המהירות שבה הוגשה הבקשה לפירוק, התיק ייסגר, וכל ההד התקשורתי מסביב להליך יימוג וייעלם"

עריכה: ניר חן

(אוהד דנוס באולפן וואלה! NEWS)

חברת אור סיטי נדל"ן הגישה הבוקר (שלישי) בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב לביטול תיק הפירוק שהגיש נגדה אברהם וולך. בבקשה שהגישה החברה שבבעלות ענבל אור נכתב כי שני הצדדים החליטו על ביטול העסקה שנערכה ביניהם בפרוייקט צ'לנוב 6 וכי החברה החזירה לוולך את כספו ושילמה את הוצאות המשפט שלו.

ב"כ אור סיטי נדל"ן, עוה"ד דן נובהארי, מסר כי: "הבוקר הגישו הצדדים לבית המשפט המחוזי בהסכמה בקשה לסגירת תיק הפירוק. הצדדים פעלו בהתאם להסכמות הקודמות ביניהם לביטול עסקת המכר ולהשבת כספי המבקש, והמחלוקת שהייתה בין הצדדים באשר למועד קיום ההתחייבות הוסדרה ונפתרה.

למעשה מדובר בהסדרת הסכמה קודמת שלא היה מקום לבירורה בבית משפט. כמובן שבבסיס ההסכמה וההסדר עומדת איתנותה הפיננסית של החברה, ולמעשה לא היה מקום להגשת בקשת הפירוק מלכתחילה. הצדדים ממתינים עתה להחלטתו של בית המשפט המחוזי ובטוחים כי באותה המהירות שבה הוגשה הבקשה לפירוק, התיק ייסגר, וכל ההד התקשורתי מסביב להליך יימוג וייעלם. חשוב להדגיש, כי החברה עומדת אחר מלוא התחיבויותיה, לרבות במסמכים החתומים וכמוסכם בין הצדדים".

השופט איתן אורנשטיין צפוי למסור את החלטתו בנוגע לבקשה מחר.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully