וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב לבייב מוכר נכס בלוד ב-195.8 מיליון שקל

שירות גלובס

1.3.2016 / 11:40

אפריקה נכסים מכרה את "בית גלובל פארק" בלוד לקרנות הריט סלע קפיטל וריט 1 

לב לבייב. GettyImages
לב לבייב./GettyImages

עוד מימוש ללבייב: אפריקה נכסים מקבוצת אפריקה ישראל הודיעה היום (ג') לבורסה כי התקשרה בהסכם למלוא זכויותיה וחובותיה ב"בית גלובל פארק" בלוד תמורת 195.8 מיליון שקל לקרנות הריט סלע קפיטל וריט 1, אשר יחזיקו 50% כל אחת בנכס.

אם וככל שתושלם העסקה, צפויה אפריקה נכסים לקבל לידיה תזרים מזומנים כולל, נטו ממס בסך מוערך של כ-160 מיליון שקל. בעקבות העסקה החברה צפויה לרשום בגינה, בדוחות הכספיים לשנת 2015, רווחי שערוך בסך של כ-5.6 מיליון שקל.

הנכס ממוקם באזור התעשייה לוד וכולל שני בנייני משרדים צמודים, בשטח כולל של כ-21,400 מ"ר, וכן 660 מקומות חניה. הנכס מושכר בתפוסה של כ-97.5% לכ-20 שוכרים, לתקופות שכירות של עד 5 שנים, כאשר למעלה ממחצית מהשטח מושכרת לבנק לאומי. הנכס צמוד ל"קרית קשב", שאף היא משמשת את בנק לאומי. דמי השכירות הצפויים מהנכס מגלמים תשואה שנתית של כ-7.4%.

העסקה כפופה לקיומם של מספר תנאים מתלים, לרבות אישור הממונה על ההגבלים העסקיים והסרת המשכנתא והשעבודים שרשומים על הנכס בגין מימון שניתן למוכרת מטעם גופים מממנים.

מנכ"ל ריט 1 שמואל סייד אמר במועד פרסום הדיווח כי "מדובר בנכס במיקום מצוין, באזור התעשייה לוד, הנהנה מנגישות גבוהה, שוכרים טובים וכן מהקירבה לקרית קשב. זו הרכישה הראשונה של ריט 1 בלוד, והיא משתלבת באסטרטגיה של הקרן לגוון את תיק הנכסים שלה, הן מבחינה גיאוגרפית והן מבחינת סוגי הנכסים".

גדי אליקם, מנכ"ל סלע קפיטל, אמר: "עיסקה זו הינה בהתאם לאסטרטגיה העיסקית של החברה לרכישת נכסים בתשואות ראויות שימשיכו לייצר ערך למשקיעים - הציבור. מדובר בנכס איכותי, אשר מרחיב את פורטפוליו הנכסים של החברה וצפוי לתרום להמשך מגמת הצמיחה וזאת בזכות השוכרים האיכותיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully