וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר בה מרחק נסיעה של 10 דקות יחסוך לכם כמיליון שקלים

29.2.2016 / 12:32

משבר הדיור רחוק מלהיפתר ובקרב הזוגות הנשואים שזה עתה יצאו לדרך משותפת וכבר מתכננים את הרחבת המשפחה, מגורים בתל אביב יכולים להיות כאב ראש של ממש. אז מה עושים? מביטים 2 ק"מ מזרחה

רמת גן. ויקיפדיה, ספק 500
מבט על העיר רמת גן. החלופה האידיאלית לתל אביב/ספק 500, ויקיפדיה

כמעט בכל 10 בחודש זה קורה. הצ'ק על השכירות יורד ועמו הירידה בהכנסה הפנויה החודשית. זה אומר פחות בתי קפה, מסעדות או ביקור בסינמטק. קשה לחשוב על קריאת השכמה ברורה יותר למי שבוחר לגור בתל אביב ולשלם כמחצית משכרו החודשי לטובת דיור. אצל הצעירים והסטודנטים הדילמה ברורה יותר.

כלומר, יקר אבל משתלם, בעיקר לנפש. אבל בקרב הזוגות הנשואים שזה עתה יצאו לדרך משותפת וכבר מתכננים את הרחבת המשפחה מדובר בכאב ראש של ממש. כן, השמות הללו נשמעים לעתים מבעיתים ממש וקשה לומר אותם בקול רם. "גבעתיים", "רמת גן", "פתח תקווה" – אבל במוקדם או במאוחר זה מהדהד חזק מדי עד שאין ברירה, ההחלטה חייבת להילקח.

ייקח זמן מה עד שהמהלך יתברר כמוצלח אבל ההחלטה לעזוב את תל אביב ולמצוא חלופה היא הדרך היחידה של רבים מהזוגות הצעירים להגיע לדירה חדשה. מה גם שהחלופה נמצאת במרחק של 5-10 דקות נסיעה ממרכז העיר.

עיר לוויין ושמה רמת גן

את רמת גן אין צורך להציג. מדובר באחת הערים הגדולות בישראל, בשטחה נמצאים מוסדות חשובים כמו ביה"ח תל השומר, בורסת היהלומים, רמת אפעל, הפארק הלאומי ועוד. רמת גן היא גם אחת הרשויות המוניציפליות העשירות בישראל וחברה קבועה ברשימת עשר הערים הטובות ביותר למגורים בארץ.

מיותר לציין שכל אלה, בתוספת המרחק הקצר מתל אביב לא מותיר מקום ללבטים בקרב יזמים וקבלני נדל"ן. אלה צובאים על קרקעות המיועדות לבניית יחידות דיור ומפתחים בדרך את רמת התשתיות והשטחים הציבוריים של העיר כולה. נכון, מדובר בעיר שלא מעט מבנים בה ישנים יחסית ורמת הצפיפות באזורים מסוימים עשויה לפגוע ברמת החיים. אבל זוהי בעיה לאומית ורמת גן איננה יוצאת דופן.

כפועל יוצא של ההתחדשות העירונית ניתן למצוא כיום ברמת גן מספר פרויקטים נדל"ניים שנבנים אודות אישורי תמ"א 38/2 שנתנה העירייה במטרה לחדש את פני העיר ולחזק את המבנים בהליך מקוצר וזול יותר יחסית לעומת פינוי-בינוי או שיפוץ תשתיות המבנה. התוצאה היא למעשה הפתרון האידיאלי למי שמחפש דירה חדשה במרכז הארץ ונרתע ממחירי הדירות הגבוהים של תל אביב.

יעידו לא מעט בעלי דירות ברמת גן, שפערי המחיר עשויים להגיע עד למיליון שקלים, לא פחות, בתמורה לעוד כמה דקות על הכביש.

אשדר בוטיק. הדמיה,
הפרויקט ברחוב המתמיד 33/הדמיה

סיבוב בין השכונות

רמת גן היא לא סתם עיר לוויין. קרבתה המוחלטת לעיר ללא הפסקה דווקא תורמת למי שמחפש לעצור רגע את השעון וליהנות מהחיים. קניון גדול ומרכזי קניות לא תתקשו למצוא בה אם בשופינג רצונכם, פארקים לאומיים אם אתם חובבי טבע וספורט, כבישי גישה נוחים לשאר חלקי הארץ, תחבורה ציבורית שתשודרג הודות לרכבת הקלה שתפעל בשנים הקרובות ובעיקר, שכונות מגורים שקטות שמאפשרות גידול ילדים וקיום חיי משפחה נעימים.

בימים אלה כאמור ניתן למצוא עשרות פרויקטים שמוצעים למכירה, חלקם נמצאים בתהליך בניה מתקדם. כל הפרויקטים הם חלק מתכנית תמ"א 38/2, כשהמשמעות היא מגורים בשכונה קיימת עם דיירים שכבר גרים יחד ומכירים היטב את האזור ואת מה שיש לו להציע. הנה סקירה של כמה מהם.

הרוא"ה 93 – בניין הממוקם בצד השקט של רחוב הרוא"ה, אחד הרחובות המרכזיים של רמת גן. המיקום המרכזי מעניק את האפשרות ליהנות הן מהקרבה למרכזי קניות, מוסדות חינוך, ותרבות והן מאיכות חיים ושלווה. בפרויקט נותרו דירות 4 חדרים אחרונות.

העמל 5 – בניין שקט ואינטימי הממוקם במערב רמת גן ברחוב ללא מוצא ובמרחק נגיעה מפארק הירקון ומרחביו הירוקים. מיקום המאפשר בילוי משפחתי במרחביו הירוקים ושלל פעילויות ספורטיביות לגוף ולנפש, יחד עם נגישות מושלמת למרכז העניינים מתחם עתידים ורמת החייל, קניון איילון ומתחם העסקים של ר"ג, הבורסה והסיטי של ת"א. הבניין המתוכנן יהיה בניין בוטיק ייחודי המשלב מאפייני אדריכלות אורבניים ומשתלב באופן מושלם בסביבתו. 8 קומות ו-26 דירות בלבד, מתוכן 2 דירות גן ו- 2 פנטהאוזים. לכל דירה מרפסת וחניה.

שאר ישוב 4 - בניין ברחוב ללא מוצא שקט, הטובל בעצי חורש וגן עשיר אשר מקבלים את פני הנכנסים אליו ומעניקים מעטפת תמימה השומרת על פרטיות הדיירים. הפרויקט נמצא בקרבת כל השירותים הקהילתיים, ומוסדות חינוך כגון: מכללת ר"ג ותיכון בליך, הספארי, הפארק הלאומי של ר"ג ועוד. הפרויקט ממוקם בסמוך לשכונת רמת חן היוקרתית, קרוב ליציאה לכביש 4 ובמרחק של 10 דקות בלבד מתל אביב. מיקומו מאפשר נגישות אידיאלית לאלוף שדה, אוניברסיטת בר אילן ובית חולים תל השומר.

אשדר בוטיק - תל חי. הדמיה,
מרחק נגיעה מתל אביב. הפרויקט ברחוב תל חי/הדמיה

המתמיד 33 – בניין הממוקם באחת מהנקודות המבוקשות והאיכותיות ביותר במרכז. מרחק נגיעה ממרכז ת"א וממרכז העסקים של ר"ג - הבורסה, בקרבת שכונת בורוכוב גבעתיים היוקרתית. רחוב חד סטרי שקט ואינטימי.

תל-חי 35 א' - בניין בוטיק איכותי ברח' תל-חי השקט והפסטורלי בלב רמת גן הוותיקה, בו מוצעות דירות 5 חדרים במרחק נגיעה מתל אביב. מרפסת שמש וחנייה לכל דירה.
כנפי נשרים 16 – בניין ייחודי הכולל 18 יחידות דיור בלבד, המציעות חווית מגורים מודרנית ומתקדמת ומפרט טכני עשיר. הפרויקט ממוקם בלב שכונה כפרית ושקטה ונגיש לצירי התנועה המרכזיים ביותר: ציר אלוף שדה, כביש 4 מרחק קצר מאוניברסיטת בר-אילן ובמרחק של 10 דק' מתל אביב.

סטרומה 4 - בניין בוטיק המציע תכנון ארכיטקטוני מקורי השם את חווית המגורים האישית במרכז תשומת הלב. הפרויקט מתוכנן בסמיכות לחלק הירוק ביותר של פארק הירקון מעברם השני של נתיבי איילון המפרידים בינו ובין כיכר המדינה. הפרויקט מציע הזדמנות מושלמת לשלב בין סגנון השואב השראה מתקופת הבאוהאוס ובין האיכויות שמציעה הקרבה לטבע. הבניין בן 7 קומות ייחודי מסוגו, בעל קווי מתאר מקוריים, המציע דירות גן ופנטהאוזים לצד דירות בינוניות וקטנות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

וואלה! NEWS בשיתוף אשדר בוטיק
  • עוד באותו נושא:
  • תמ"א 38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully