וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה בעצם רוצה רשות המסים מענבל אור?

ענבל אור נעצרה בעקבות חקירה של רשות המסים. אבל במה בעצם חשודה אור? אוהד דנוס יו"ר לשכת שמאי המקרקעין מסביר באולפן וואלה! NEWS מה קרה, מהן קבוצות רכישה ומה יש לבדוק כשבוחנים אותן

עריכה: ניר חן

ענבל אור נעצרה אתמול (שלישי) בעקבות חקירה של רשות המסים, כעת מתברר כי הרשות פנתה אליה במהלך החודשים האחרונים מספר פעמים בבקשה שתגיע לחקירה אך אור סירבה לשתף איתם פעולה. קדמה למעצר גם הודעה של אור מלפני כשבוע וחצי על עזיבתה את תחום קבוצות הרכישה.

אז במה בעצם חשודה אור, שהקריירה שלה בתחום קבוצות הרכישה היתה מסוקרת לרוב על ידי התקשורת. על פי אוהד דנוס יו"ר לשכת שמאי המקרקעין לא כל כך ברור. "בהודעת הרשות שמו דגש על חשבוניות כוזבות וזה לא ברור. קבוצות רכישה מלוות צמוד על ידי רואי חשבון והבנקים הכל כפוף לביקורת".

יכול להיות אומר דנוס כי יכול להיות שאור משלמת את המחיר על הזרקור שהפנתה רשות המסים לתחום קבוצות הרכישה. "הגענו למצב בשוק הדיור שאי אפשר בלי קבוצות רכישה", אמר דנוס.

בכל מקרה מסביר דנוס כי כאשר אנו בוחנים רכישת דירה על ידי קבוצת רכישה יש לבדוק אותה טוב לפני ההחלטה למרות ליווי זה. "יש לבחון את הכל החל מההצעה שאינה נמוכה ימדי למרות כל הליווי, לבדוק את המוניטין של המארגן. מחיר נמוך מדי היא נורת האזהרה הגדולה הראשונה".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully