וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחדשות עירונית בת"א: 672 דירות חדשות בהדר יוסף

23.2.2016 / 11:09

פרויקט חדש לביצוע תמ"א 38 במתחם שלם צפוי להחליף את בנייני המגורים משנות ה-50' לטובת מתחם דיור חדש, בן 672 יחידות דיור, בשכונת הדר יוסף הוותיקה בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית הפרוייקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרויקט התחדשות עירונית חדש שצפוי לצאת לדרך בתקופה הקרובה יוסיף כ-400 יחידות דיור חדשות לשכונת הדר יוסף הוותיקה בתל אביב. במסגרת הפרויקט אותו מקדמת העירייה צפויות להיהרס 258 דירות ישנות ב-23 בניינים רעועים משנות ה-50 לטובת הקמת פרויקט חדש של 672 יחידות דיור.

הפרויקט, שיוצא לדרך ברחוב קהילת לודג' 1-37 בשכונה, מתקדם כעת לאחר כחמש שנים של מו"מ עם הדיירים ועיריית תל אביב במהלכם בוצעו שינויים רבים במתווה התכנית. מי שצפויה להקים את הפרויקט היא חברת מטרופוליס שתציג בימים הקרובים בפני הדיירים את המתווה החדש שבו תומכת העירייה וכן את לוחות הזמנים לביצוע.

בחברה ציינו כי באוקטובר 2014 פנו בהליך תקדימי לוועדה המקומית תל אביב על מנת לקבל את עמדתה ביחס לעקרונות מתווה התכנון ועל בסיס העמדה גובשה תב"ע (תכנית בניין עיר) מעודכנת, אשר הוגשה למחלקת ההנדסה בעירייה. על פי התב"ע החדשה, המתחם החדש יכלול 9 בנייני מגורים חדשים מעל מרתפי חניה תת-קרקעיים ולצידם מבני ציבור ופיתוח סביבתי לרווחת הדיירים.

אודי בלום, מנכ"ל מטרופוליס ציין כי "מדובר בפרויקט גדול בכל קנה מידה הכולל בניית 672 דירות חדשות. תחום ההתחדשות העירונית הולך ומתפתח. עד לאחרונה פרויקטים בוצעו ברמת הבניין הבודד, אך כיום אנו רואים רצון גם מצד הרשויות המקומיות וגם מצד היזמים הגדולים לקדם פרויקטים של תמ"א 38 במתחמי מגורים שלמים. פיתוח מתחם מגורים שלם הוא פתרון נכון יותר לשכונה כאשר בשלבי התכנון והביצוע נלקחים בחשבון הצרכים של המתחם על כלל דייריו ולא רק הצרכים של הבניין הבודד".

  • עוד באותו נושא:
  • הדר יוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully