וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי אריסון וחן ואיתי גינדי רכשו קרקע בראשל"צ ב-220 מ' ש'

16.2.2016 / 10:11

שיכון ובינוי נדל"ן וחן ואיתי גינדי רכשו 9 מגרשים בנחלת יהודה לטובת הקמתן של כ-270 יחידות דיור בסכום של 220 מיליון שקל. סכום העסקה משקף שווי של 820 אלף שקל למרכיב הקרקע ליחידת דיור

שרי אריסון. אורי לנץ
יחידות דיור עתידיות שיוקמו בשטח זה יימכרו במחירים התחלתיים של בין 1.7 ל-1.8 מיליון שקלים. שרי אריסון/אורי לנץ

חברת שיכון ובינוי נדל"ן, בשליטת שרי אריסון, וחן ואיתי גינדי רכשו במשותף 9 מגרשים בנחלת יהודה בראשון לציון בסכום של כ-220 מיליון שקלים, כך נודע לוואלה! NEWS. במגרש זה מאפשרת התב"ע להקים 270 יחידות דיור, כך שמרכיב הקרקע ליחידת דיור אחת בפרויקט עתידי שיוקם במקום – עומד על כ-820 אלף שקלים.

על פי ההערכות בשוק הנדל"ן, בהתבסס על המחיר ששילמו עבור הקרקע, יחידות דיור עתידיות שיוקמו בשטח זה יימכרו במחירים התחלתיים של בין 1.7 ל-1.8 מיליון שקלים. אזור צפון ראשון לציון שבו ממוקמת חטיבת הקרקע הוא אזור מבוקש, המורכב ברובו מקרקעות פרטיות ולכן היצע הקרקעות בו נמוך.

אין זו הפעם הראשונה שחן ואיתי גינדי פועלים באזור זה. בשנת 2009 הקימה החברה בבעלותם את פרויקט Y בשכונה. הפרויקט כלל חמישה בניינים בני 9 ו-14 קומות וכלל 200 יחידות דיור, בהן דירות 5-4 חדרים, דירות גן, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים.

ממידע שהגיע לידי וואלה! עולה כי במתחם העתידי, שיכון ובינוי נדל"ן תקים 174 דירות ואילו חן ואיתי גינדי יקימו את יתרת 96 יחידות הדיור במתחם נפרד.

העסקה המשמעותית האחרונה שהשלימה שיכון ובינוי נדל"ן היא רכישת 50% ממתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. שיכון ובינוי ביצעו את העסקה עם חברת משולם לוינשטיין תמורת 560 מיליון שקל.

תגובת שיכון ובינוי נדל"ן וחן ואיתי גינדי לא נמסרה עד מועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully