וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור נכנעה: עוזבת את תחום קבוצות הרכישה

15.2.2016 / 12:25

לאחר 11 שנים ו-30 פרויקטים, שרק במחציתם נמסרו דירות, הודיעה אור על סיום פעילותה ומעבר לפעילות יזמית. לאורך השנים נתבעה אור כמה פעמים על ידי רוכשים בקבוצות שארגנה

ענבל אור. אלכס ליפקין,
ענבל אור. הודיע כי תפעל כיזמית נדל"ן/אלכס ליפקין

מארגנת קבוצות הרכישה ומנכ"ל קבוצת אור סיטי נדל"ן, ענבל אור, מצהירה כי היא עוזבת את תחום קבוצות הרכישה. "החלטתה האמורה של קבוצת אור סיטי נדל"ן התקבלה לאחר שבשנים האחרונות התחוור, כי חלק מנציגויות הרוכשים בפרויקטים השונים, קיבלו החלטות שגויות חסרות ניסיון בניגוד להמלצות ולהכוונות המקצועיות של קבוצת ענבל אור כמנהלת אותם פרויקטים", צוין בהודעה מטעמה.

ענבל אור, הפעילה בתחום זה 11 שנים, גיבשה עד כה כ-30 קבוצות רכישה, שבמחציתן נמסרו דירות. עם זאת, לאורך השנים פורסמו מקרים רבים שבהם רוכשי דירות תבעו את אור, בשלל טענות. כך למשל, רוכשים בקבוצת רכישה בפרויקט ברחוב ז'בוטינסקי 104 ברמת גן, טענו בתביעה שהוגשה נגד אור כי רכשו דירות בקומות 20, 22 ו?23 בבניין, ורק בדיעבד התברר להם כי זכויות הבנייה במקרקעין מאפשרות לבנות במקום בניין בן שמונה קומות בלבד.

זאת ועוד, לאחרונה נתבעה אור על ידי דן גרבש, קברניט באל-על, שטען כי אור ושותפה רביב מנשה, שכנעו אותו להצטרף לקבוצת רכישה לבניית "מגדל הטייסים" ברמת-גן, באמצעות מצגים כוזבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיה של פרויקט הניצחון של חברת אור סיטי נדל"ן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהודעה מטעמה ציינה אור כי כעת בכוונתה לפעול כיזמית נדל"ן בכפיפות לחוק המכר שמבטיחה מחיר ומועד מסירה סופיים. "קבוצת אור סיטי נדל"ן תמשיך ללוות את קבוצות הרכישה שגיבשה, שמצויות כיום בתהליכי הקמה ובנייה מתקדמים. חברי הקבוצות עשו עסקות נדל"ניות מצוינות שמשקפות עליית שווי משמעותית מערך הדירות אותן רכשו", נמסר מאור.

עוד צוין כי קבוצת אור סיטי נדל"ן תתמקד בתחום היזמות "מתוך החלטה שקולה ואמונה שקבוצת רכישה טובה ככל שתהיה, אינה מתאימה לכל רוכש, ובראש וראשונה מותירה את קבלת ההחלטות המהותיות בדבר התקדמות הפרויקט בידי ועד הקבוצה ולא בידי מנהל הפרויקט. אנו נמשיך לבדל עצמנו משאר היזמים, בין היתר, באמצעות הצעת מחירים נמוכים יותר ואטרקטיביים בהשוואה למחירי השוק, כפי שפעלנו עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully