וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צנוע: פרויקט חדש מציע חוף צמוד ודירות בכ-6 מיליון שקלים

15.2.2016 / 10:50

פרויקט חדש של חברת בריגה בנתניה כולל 2 מגדלי מגורים יוקרתיים בני 206 דירות, שיכלול מגרש כדור עף חופים, בריכה אולימפית, מגרש טניס ושורה של מתקנים מפנקים. על פי דיווחי החברה, עוד טרם קבלת ההיתר כבר נמכרו כ-160 דירות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך ייראה הפרויקט היוקרתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריכת שחייה אולימפית, מגרש כדור עף חופים, מגרש טניס וגם בר, סאונה, טרקלין וחדר משחקים, כל אלו הם רק חלק מהמפרט שמתוכנן בפרויקט חדש שמשיקה חברת בריגה בנתניה – במסגרתו צפויים, כך על פי הצהרות החברה, להימכר הפנטהאוזים היקרים ביותר בעיר.

הפרויקט החדש, שהיקף ההשקעה בו עומד על כ-800 מיליון שקלים כולל כ-206 דירות – ובחברה מדווחים כי כ-160 מהן כבר נמכרו בהיקף מכירות כולל של כ-630 מיליון שקלים. בין הדירות המוצעות למכירה בפרויקט ישנם גם 2 פנטהאוזים בקומות 33-34, בשטח של כ-1,200 מ"ר כל אחד – אך בחברה סירבו לנקוב במחירם וטענו כי הוא יפורסם בהמשך.

הפרויקט, שמוקם תחת השם ''BRIGA TOWERS", כולל שני מגדלי מגורים בני 34 קומות כל אחד, במרחק של כ-300 מטרים בלבד מחוף ימה של נתניה ובחברה ציינו כי כבר קיבלו היתרי בנייה להקמתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הדיירים יהנו מנוף לים וחוף ים צמוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי המחירון שמפרסמת החברה, דירת 3 חדרים בפרויקט בשטח של 121 מ"ר (+ 24 מ"ר מרפסת) תימכר במחיר התחלתי של 4 מיליון שקלים ואילו דירת 4 חדרים בשטח של 165-177 מ"ר (+ 30 מ"ר מרפסת), תימכר במחיר התחלתי של 6 מיליון שקלים. בפרויקט זה יימכרו גם מיני פנטהאוזים, בני 5 חדרים בשטח כולל של 240 מ"ר + 50 מ"ר מרפסת, שנמכרים החל מ- 13.5 מיליון שקלים.

על פי התכנון, כל אחד מהמגדלים בפרויקט ייבנה על שטח של כ-8 דונם וכולל בנוסף גם מיטות שיזוף, בית כנסת, אזור ספרייה ואמנות וכן מתחם כושר יוקרתי. יקי בריגה, מנכ"ל ומבעלי החברה ציין כי מדובר באחד מפרוייקטי הדגל של החברה. "הדיירים בכל הקומות ייהנו הן מנוף פתוח לים, חוף ים צמוד ומתקנים ברמה הגבוהה ביותר". פרויקט זה מצטרף לפרויקטים נוספים שביצעה החברה לאחרונה בנתניה.

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully