וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר למשתכן בטירת הכרמל: בכמה תימכר דירת 100 מ"ר

אורי חודי

7.2.2016 / 13:58

עוד דירות מוזלות בפריפריה: החל מ-650 אלף שקל לדירת 100 מ"ר חברת. א.לוי יזמות הוכרזה כזוכה במכרז לבניית 21 יחידות דיור, לאחר שהציעה מחיר למ"ר המשקף הנחה של כמעט 20% על מחיר המקסימום

חיפה, אפריל 2015. ראובן קסטרו
מבט על חיפה. מכרז בהנחה של 20%/ראובן קסטרו

פורסמו תוצאות מכרז מחיר למשתכן בטירת הכרמל. מדובר במכרז שנסגר עוד בשבוע שעבר שהתייחס למגרש עליו ניתן לבנות 21 יחידות דיור במסגרת מסלול מחיר למשתכן. על פי תוצאות המכרז שפורסמו באתר רשות מקרקעי ישראל, למכרז היה ביקוש גדול כאשר למגרש הבודד הוגשו לא פחות מ-13 הצעות שונות.

בסופו של דבר הכריזה ועדת המכרזים על חברת א.לוי יזמות כזוכה במכרז לאחר שהציעה מחיר למ"ר שעומד על 5,450 שקל. מדובר במחיר נמוך משמעותית ממחיר המקסימום שקבעה המדינה במכרז שעמד על 6,806 שקל למ"ר, כלומר ההצעה הזוכה משקפת הנחה של כמעט 20%.

מדובר בהנחה משמעותית של הזוכה במכרז על מחיר המקסימום, שבולטת עוד יותר לאור העובדה שבמכרזים האחרונים שנסגרו במסלול מחיר למשתכן הצטמצמו ההנחות על מחיר המקסימום לשיעורים נמוכים יותר. נציין שההצעות השונות שהוגשו למכרז נעו בין 5,450 שקל למ"ר (ההצעה הזוכה) לבין 6,756 שקל למ"ר.

על פי תוצאות המכרז, דירת 100 מ"ר בפרויקט תוכל להימכר לציבור הזכאים בעבור החל מכ-650 אלף שקל כולל מע"מ. נזכיר שוב שהמכרז התייחס ל-21 דירות בלבד, כולן לזכאים.

במקביל, בשבוע שעבר נסגר להגשת הצעות מכרז נוסף במסלול מחיר למשתכן, מכרז בשכונת הר יונה בנצרת עילית. מכרז זה, לבניית 537 יחידות דיור מוזלות במסגרת מחיר למשתכן אומנם נסגר אך ועדת המכרזים טרם פרסמה את התוצאות לגבי הזוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully