וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו להתברגן בשקט: האם טרנד המגורים הבא נמצא כאן?

28.1.2016 / 10:30

העיר שנמצאת בקצה הצפוני של אזור השרון הוגדרה כבר ב-2012 על ידי גורמי נדל"ן כ"עיר המחר" בתחום המגורים ונראה שהיא מצדיקה את התואר. מבט על חדרה המתחדשת

נוף הנחל - חדרה. קרקעות ישראל,
שכונת נוף הנחל. לגור בסמיכות לפארקים ושמורות טבע/קרקעות ישראל

ספק גדול אם מישהו מאותם "זוגות צעירים" שמקדישים יום ולילה לחיפושים אחר דירת חלומותיהם מצליחים לעקוב אחר הקקופוניה התקשורתית שלא מרפה מהעיסוק במצוקת הדיור בישראל.

דירה במרכז תל אביב כבר מזמן ירדה מהרשימה וכעת המיקוד על הפריפריה הקרובה והנגישה. אבל גם מי שיסכים לוותר על מגורים באזור גוש דן יתאכזב לגלות שמחירי הנדל"ן לא כל כך מפתים כפי שחשב. אז מה הפתרון? ובכן, מי שיחפש במקומות הנכונים יופתע לגלות שיש מקומות שנמצאים בשיא פריחתם הנדל"נית ומשוועים לקליטת זוגות צעירים ומשפחות חדשות שנמאס להן לגור בשכירות. חדרה כמשל.

העיר שנמצאת בקצה הצפוני של אזור השרון הוגדרה כבר ב-2012 על ידי גורמי נדל"ן כ"עיר המחר" בתחום המגורים ונראה שהיא מצדיקה את התואר. הרצון העז של קברניטיה לצמוח והגדיל את מספר התושבים ורמת התשתיות הוביל להפשרת קרקעות לקבלנים, שמצדם לא מתכוונים להחמיץ את ההזדמנות. ואולם, במקרה הזה מדובר בהזדמנות דו צדדית: מחירה של דירה באחד הפרויקטים החדשים של חדרה מוצע כעת במחיר של עד מיליון שקלים, כמעט שליש ממחירה של אותה דירה באזור המרכז.

עיר ימים חדרה. קרקעות ישראל,
שכונת עיר ימים. רמת התשתיות עלתה/קרקעות ישראל

לעזוב את השכונות הצפופות של המרכז

אז מה הסוד של חדרה שמושך אליה לא מעט זוגות צעירים ושאר משפרי דיור? ראשית, מדובר בעיר שמציעה את אחת מרצועות החוף היפות בישראל. החלטת העירייה להעניק היתרי בנייה לא רחוק מחוף הים עשתה את שלה ומשכה אליה לא מעט תושבים חדשים שהחליטו לעזוב את השכונות הצפופות של המרכז.

גם רמת התשתיות עלתה משמעותית והתאימה עצמה להגדרה "עיר המחר": כבישים חדשים ודרכי גישה נפתחו, בראשם חלקו הראשון של כביש 9 שמחבר לראשונה את חדרה לכביש 6. מדובר בקטע כביש באורך של כ-2 ק"מ בלבד אבל בעל השפעה ענקית על האטרקטיביות של העיר.

המרוויחות העיקריות מהחיבור החדש הן שכונות המגורים החדשות המתהוות של חדרה כמו "נוף הנחל", "עיר ימים" ועוד. שכונות אלה ממוקמות באזור הצפון מערבי של העיר, עליהן מתוכנן לקום רובע שלם שיכלול מגדלי מגורים, שטחי פנאי, מלונות, קניונים ועוד.

בנוסף, נבנו בעיר פארקים ושמורות טבע שמזכירים את העובדה שמדובר בעיר הממוקמת בסמיכות לאתרי תיירות מרכזיים כמו קיסריה או בנימינה ומשמשת שער לאזור הצפון כולו.

לפני כמה שנים היו אלה פרדס חנה וכרכור שקנו את שמן כטרנד המגורים הלוהט של ישראל. כעת, שגם ביישובים אלה מחירי הנדל"ן הרקיעו בזכות הביקושים הרבים, נראה לכל שחדרה היא הבאה בתור לגזור את הקופון. או שבעצם אתם אלה שאמורים לגזור את הקופון על הדירה הבאה שלכם.

לפרטים נוספים על אפשרויות המגורים בחדרה לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף קרקעות ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully