וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קילומטר אחד - ומחיר הדירה צונח ב-30%

יעל דראל ורוה איתן

26.1.2016 / 9:35

4,000 דירות חדשות נבנות בימים אלה בשכונת באר יעקב החדשה, שגובלת בראשון לציון, ונמכרות במחירים הנמוכים ב-30% בהשוואה לשכונת ראשונים. צפו בפרטים שבאמת חשובים על הדירה העתידית שלכם

מערכת וואלה!

שכונת "באר יעקב החדשה", שנבנית בימים אלה, ממוקמת בקצה המערבי של העיר, וגובלת בראשון לציון. בשכונה צפויות להיבנות כ-4,000 יחידות דיור חדשות, שיוסיפו לעיר 14 אלף תושבים, בבתים צמודי קרקע ובבניינים שיתנשאו עד ל-23 קומות.

נכון לרבעון האחרון של 2015, נמכרו בשכונה כ-1,400 דירות בכשמונה פרויקטים שונים. המחיר הממוצע של דירת 5 חדרים חדשה עומד על כ-1.64 מיליון שקל בלבד, מחיר שנמוך בכ-30% בהשוואה לדירות מקבילות בשכונת הראשונים שבמזרח ראשון לציון, במרחק אווירי של פחות מקילומטר אחד.

בשכונה מתוכננים לקום גני ילדים, שני בתי ספר יסודיים, בית ספר תיכון, ובית ספר לחינוך מיוחד. בקרבת השכונה נמצאים בית ספר יסודי "צאלון" וחטיבה-תיכון "ז'בוטינסקי", שמדורגים בעשירון השישי על פי מדד מדלן להישגי בתי ספר.

אחד משני בתי הספר היסודיים בשכונה כבר מוכן, אבל נכון לספטמבר 2015, מספר הנרשמים היה נמוך, ולכן ילדי השכונה לומדים בבית הספר "צאלון". בדומה לשכונות חדשות ייתכן שגם כאן בתי הספר החדשים יגיעו להישגים גבוהים יותר ביחס לביה"ס הקיימים.

פרויקט מחיר למשתכן מעבר לגדר

חשוב לציין שבסיס צריפין, שצמוד מצפון לבאר יעקב, החל כבר להתפנות, כחלק מהתוכנית לפינוי מחנות צה"ל לדרום הארץ. במקומו צפויות להיבנות כ-17,000 דירות חדשות, שמרביתן מיועדות להימכר בתוכנית "מחיר למשתכן" בהנחה של כ-25% ממחיר השוק. גם בישוב בית דגן צפויים להיבנות כ-266 דירות במסגרת מחיר למשתכן במחיר של כ-1-1.1 מיליון שקל בלבד לדירת 4 חדרים חדשה.

בנוסף, בנייתן של אלפי דירות חדשות אמורה להוות מטרד משמעותי למי שגרים בסמוך לבסיס, וייתכן שתושבים שרכשו דירה בשכונת באר יעקב החדשה, בעיקר בחלקה הצפוני, יסבלו גם הם מהאבק והרעש.

איך מגיעים?

המיקום של השכונה מצוין מבחינת נגישות. השכונה ממוקמת במרחק של כמה דקות נסיעה מתחנת הרכבת של באר יעקב, וברכבת מהירות ההגעה למרכז תל אביב תעמוד על כ-25 דקות. נסיעה ברכב על כביש 44 עד עזריאלי תיקח כ-35 דקות בשעות העומס, וכ-15 דקות מחוץ לשעות העומס.

  • עוד באותו נושא:
  • באר יעקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully