וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מחכה באחד מאזורי הנדל"ן החמים של תל אביב?

19.1.2016 / 8:10

אחרי מספר דחיות ועיכובים נראה שלאחד הצתמחמים המבוקשים ביותר של תל אביב עומדים להצטרף שני מגדלים חדשים. מה מחכה שם לדיירים וכמה זה יעלה?

פרויקט דה וינצ'י. קנדה-ישראל, ספק 500
הדמיית פרויקט דה וינצ'י/ספק 500, קנדה-ישראל

אל קו הרקיע של תל אביב, זה שנשקף מנוף הקריה והמגדלים של משרד הביטחון ומתחם שרונה, הולכים להצטרף בשנים הקרובות שני מגדלים חדשים, שהמגרש עליו הם עתידים להבנות נחשב כבר עתה לאחד מאזורי הנדל"ן החמים בישראל. מדובר במגרש בן 10 דונם הממוקם בקרן הרחובות קפלן ולאונרדו דה וינצ'י, ומיועד לשטחי מגורים, מסחר ופנאי.

בתקופה האחרונה פונה המגרש פונה על ידי משרד הביטחון וכיום הוא משמש כחניון ציבורי, אבל תכנית התב"ע של רשות מקרקעי ישראל קבעה כי עליו שני מגדלים בני 42 קומות הכוללים 374 דירות, 40 מתוכן להשכרה ארוכת טווח, וכן שני בניינים בני 9 קומות כל אחד הכוללים שטחי תעסוקה בהיקף של כ-30 אלף מ"ר ומסחר בהיקף של כ- 1500 מ"ר.

כאמור, הפרויקט צפוי להכיל 334 דירות בגדלים שונים החל מ-66 מ"ר + 10 מ"ר מרפסת, ועד מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים בשני המגדלים.

חוברת המכרז שפורסמה בקיץ האחרון נדחתה לא פחות מחמש פעמים, אבל כנראה שהיה שווה להמתין. המכרז על השטח הנחשק, הממוקם במקום אטרקטיבי בין מתחם שרונה והסינמטק מדרום, לבין בניין האופרה ומוזיאון תל-אביב מצפון, סמוך גם לקניון עזריאלי מצדו המזרחי והיכל התרבות וכיכר הבימה מצפון, הביא את שתיים מקבוצות הנדל"ן הגדולות בארץ להראות את יכולותיהן.

חברת "קנדה ישראל" וחברת "אקרו נדל"ן", יקימו את פרויקט הנדל"ן "דה וינצ'י", לאחר שרכשו את המגרש ובכוונתן לבנות בו את שני המגדלים וכן מרכז עסקים בחלל פנימי ובו חנויות קטנות, בתי קפה ומקומות בילוי נוספים. שתי החברות מבטיחות שהמגדלים יעוצבו בעיצוב - מוקפד וייחודי בתכנונם של האדריכל אבנר ישר.

ואכן, המתחם בו יוקם פרויקט דה וינצ'י, נמצא בלב ליבה של תל אביב ונהנה מקרבה למתחמי בילוי ותרבות מרכזיים. מכרזים נוספים שפורסמו במגרשים סמוכים יובילו לתנופה ופיתוח של האזור כולו, זאת כחלק ממהלך הכולל את הקמת הרכבת הקלה ופינוי בסיסי צה"ל. המגרש הוערך ע"י שמאי כבעל שווי של 753 מיליון שקלים, והדירות בפרויקט דה וינצ'י נמכרות במחיר התחלתי של 2.9 מיליון שקלים כאשר 260 מהן כבר נמכרו במכירה המוקדמת תוך 20 ימים בלבד.

פרויקט דה וינצי. סטודיו 84, ספק 500
מבט על מגדלי הקריה. בעיריית תל אביב בונים גם על השטח הזה/ספק 500, סטודיו 84

500 מטר מהרכבת הקלה

ומה כבר מובטח לדיירי הפרויקטים? מלבד איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר וגישה לאטרקציות המובילות של תל אביב, גם דירות 3,4,5 חדרים, פנטהאוזים מפנקים ובריכה מרחפת המחברת את שני המגדלים בקומת ספא וחדר כושר. בנוסף, המתחם מרוחק כ-500 מטר מכביש מנחם בגין אשר הרכבת הקלה עתידה לעבור לצידו ובעירייה קיימות תכניות נרחבות לפיתוח הסביבה כחלק מתוכנית המתאר החדשה.

פרויקט דה וינצ'י ממוקם בשכונת שרונה, במגרש שעד לא מזמן שימש את מערכת בטחון כחלק מהקריה הצבאית. מדרום לפרויקט נמצא פארק שימור רחב ידיים, המשלב מבנים היסטוריים לשימור, חנויות ומסעדות, כולל בשוק האוכל החדש "שרונה מרקט".

בצד המערבי של הפארק מתוכננת שורה של מגדלים, אשר ישלימו את הבינוי במתחם. באזור הסינמטק נמצאת קריית חינוך הכוללת בית ספר תיכון (עירוני א'), מרכז פיס ומרכז ללימודי מחול "ביכורי העתים". בעתיד, מתוכנן בנייה של בית ספר יסודי כחלק מקריית החינוך.

בסביבה הקרובה מתוכננים מספר מגדלים גבוהים אשר יכילו משרדים ודירות, כולל במתחם דפנה ומתחם "קרן הקריה" בדרך נמיר, במע"ר הצפוני בצמוד למגדלי עזריאלי, ובמתחם השוק הסיטונאי לשעבר מדרום. תחנה של הקו האדום של הרכבת הקלה כבר נמצאת בבנייה באזור, והקו הסגול צפוי לעבור בסמוך לשכונה בעתיד.

בטווח הרחוק יותר, מתגבשות תוכניות להפוך את דרך מנחם בגין לשדרה ירוקה ולבנות פארק מעל חלקים של נתיבי איילון. ואם כל זה לא מספיק, אז עיריית תל אביב גם שואפת לפנות את הקריה מהמקום ביום מן הימים, ולבנות במקומה מתחם שצפוי להיות דומה למתחם גני שרונה באופי ובצורת הבנייה, כולל מגדלים מסביב לפארק שימור.

לפרטים נוספים על הפרויקט לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף קנדה-ישראל ואקרו נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully