וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה פרוייקט באור עקיבא: 1,750 דירות במקום 355

12.1.2016 / 9:41

שווי ההשקעה המוערך בפרוייקט פינוי הבינוי הענק עליו הוכרז בארו עקיבא עומד על כ-2 מיליארד שקל. תחלית העבודות צפויה ב-2017

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית הפרויקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרויקט פינוי בינוי משמעותי יוצא לדרך: חברת תדהר דיווחה כי תפנה באור עקיבא 355 דירות ישנות בשכונת שז"ר באור עקיבא, לטובת הקמת שכונת מגורים חדשה בהיקף של 1,750 יחידות דיור. הפרויקט יבוצע על ידי תדהר וחברת NSA התחדשות ובניין בהיקף השקעה של כ-2 מיליארד שקלים.

בחברה ציינו כי הפרויקט יוצא לדרך כעת לאחר ש-94% מבעלי הדירות חתמו על העסקה ואולם העבודות בשטח צפויות להתחיל רק בשנת 2017. עד אז מקדמות החברות תיקון של התב"ע במקום, אשר קיבלה תוקף לאחרונה וכן הוצאת היתר בנייה למתחם.

עסקה זו יוצאת לדרך לאחר שקבוצת תדהר, בבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן וחברת 'נסא התחדשות ובניין' חתמו בסוף השבוע האחרון על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו יפונו הדירות הישנות בשכונת שז"ר, הממוקמת במערב אור עקיבא במרחק של כ- 1.6 ק"מ בלבד מחוף הים, ובמקומן תוקם שכונת מגורים חדשה שתמנה כ-16 מגדלי מגורים בני כ- 22 קומות כל אחד.

במסגרת הפרויקט, צפויים להיהרס הבניינים הישנים, רובם בנייני רכבת בני 3-4 קומות ובמקומם תבנה שכונת מגורים חדשה הכוללת מתחם קניות, בילוי ופנאי בשטח של כ-5,000 מ"ר, לצד גני ילדים ומעונות יום, טיילת חדשה ותשתיות המותאמות לקליטת מאות התושבים החדשים. בחברות ציינו כי התוכנית החדשה כוללת בנוסף את שיפור מבני הציבור בשכונה, בהם בית הספר היסודי, בית הספר התיכון, מרכז הספורט הקהילתי, מגרש הכדורסל ובית הכנסת.

אודי שרביט מנכ"ל תדהר העריך כי "השכונה החדשה העתידה לקום באור עקיבא, היא פרויקט הפינוי בינוי הגדול ביותר בישראל, המהווה אבן דרך משמעותית בתחום ההתחדשות העירונית. אור עקיבא, היא עיר בצמיחה עם פוטנציאל נדל"ני אדיר שיבוא לידי ביטוי בשנים הקרובות. תדהר רואה בתחום התחדשות העירונית תחום אסטרטגי ומרכזי בפעילותה, המאפשר לנו להגדיל את היצע הדירות ולתת מענה למצוקת הדיור".

משרד האדריכלים המתכנן את התוכנית הוא ברעלי לויצקי כסיף ואדריכל אלי פירשט ממשרד האדריכלים אדם מזור פירשט והעסקה קודמה באמצעות עו"ד שמוליק לכנר מנשיץ- ברנדס ועו"ד גיל הירשמן, מטעמה של נ.ס.א ומשרד עורכי הדין עמית פולק מטלון באמצעות עו"ד עפרה כהן ושירן גבע, מטעמה של תדהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully