וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גו איסט: מה מתפתח בחלקה המזרחי של תל אביב?

12.1.2016 / 8:56

מי לא רוצה לגור בתל אביב ולא לשלם על כך פרמיה יקרה? ובכן, אזור מזרח העיר מתעורר לחיים ומספקת כמה פנינות נדל"ן שכדאי לבחון. יצאנו לבדוק

יח"צ - חד פעמי

הפרויקט נמצא בדופן הדרומית של רחוב לה גארדיה, וגובל בשתי הרחובות הפנימיים "הגיבור האלמוני" ו"יפתח". הפרויקט מבוסס על התב"ע תא/4040 – אשר מאפשרת פינוי של 72 דירות ישנות ב-3 בנייני רכבת ישנים, ובניית 4 בניינים חדשים המכילים כ- 275 דירות חדשות (לפחות 10% מהן דירות גדולות, ולפחות 20% דירות קטנות).

הבניינים בפרויקט יהיו בני 7-8 קומות, ויכללו קומת מסחר בחזית שפונה לכיוון שד' לה גארדיה. הדירות יהיו בנות 2-5 חדרים וגם דירות גן מיני פנטהאוז ופנטהאוז. לכל דירה תהיה מרפסת מרווחת וממ"ד ותוצמד חניה תת קרקעית ומחסן תהיה: בפרויקט יהיה חדר כושר ומועדון דיירים לרווחת הדיירים שיגורו בו. בנייני הרכבת הישנים שעומדים באתר כיום ייהרסו לטובת הפרויקט.

על השכונה

בעבר השכונה נתפסה כשכונת פועלים, אך בשנים האחרונות יד אליהו מושכת אליה זוגות צעירים ממרכז העיר שמחפשים סביבת מגורים שקטה וקהילתית בקרבה למרכז. השכונה נבנתה בשנות ה-50 כשכונת שיכונים קלאסית, עם מבני רכבת, שטחים פתוחים רבים ומוסדות קהילה. המחירים היום בשכונה דומים לאלה שבשכונות הדרומיות של העיר, אך היא נתפסת כאופציה יותר סולידית. השכונה ירוקה מאוד - יש שתי שדרות מרכזיות, גינות ציבוריות, חצרות בין הבניינים, אפילו סקייטפארק. כיף גם להסתובב ברגל - יש רשת רחבה של סמטאות ושבילי הליכה.

החצר

במקום החצרות הרחבות שנמצאות בין הבניינים כיום, תיבנה חצר פנימית משותפת אחת לכל המבנן. השטח הפתוח הכולל במבנן יצטמצם, אך החצר החדשה צפויה להיות יותר מטופחת ומתוחזקת היטב.

רחוב לה גארדיה, שחוצה את השכונה ממזרח למערב, אמור לשנות את פניו לחלוטין ומתוכנן להפוך לרחוב המסחרי הראשי של מזרח העיר, סטייל אבן גבירול, עם חזית מסחרית רצופה מאיילון למתחם המכללות באורות. ברחוב צפויים להיבנות חנויות, בתי קפה, וכו'. הכביש גם ישתנה – ייסללו שבילי אופניים, יישתלו עצים, המדרכות יתרחבו.

זה בעצם הפרויקט הראשון בשורה של פרויקטים דומים שמתוכננים/מקודמים לאורך הרחוב. כל הרחוב אמור לעבור מתיחת פנים. הבנייה החדשה תשלב בניינים בני 8-15 קומות במרקם הקיים.

מתחם המכללות באורות – העירייה שמה לה למטרה לפתח את המתחם ולמשוך אליו מוסדות לימוד אקדמיים.

ההזדמנות שלכם לגור בתל אביב נמצאת כאן

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הרכבת הקלה

שני קווים של הרכבת הקלה יעברו בסמוך לשכונה. הקו הסגול – שאמור לחבר את מסוף ארלוזורוב ומרכז תל אביב במערב עם תל השומר ויהוד במזרח – יעבור ברחוב ההגנה, בגבול הדרומי של השכונה. הקו הצהוב – שיעבור מצומת חולון בדרום להרצליה בצפון – יעבור ברחוב משה דיין.

וואלה! NEWS בשיתוף בסר נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully