וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ מכר לאחים נקש דופלקס ב-7 מיליון דולר

שירות גלובס

3.1.2016 / 14:13

הבעלים של קבוצת ג'ורדאש רכשו שתי יחידות דיור שצורפו לדופלקס גדול בקומה ה-23 של מגדל סטאי (Setai) במיאמי, הפונה לים

דונלד טראמפ בכנס בחירות במישיגן, 21 בדצמבר 2015. AP
דונלד טראמפ במסע בחירות במישיגן. העסקים נמשכים כרגיל/AP

דונלד טראמפ, המתמודד השערורייתי בפריימריז של המפלגה הרפובליקאית; בניסיון לרוץ לראשות נשיאות ארה"ב, מכר לאחים נקש דופלקס במגדל סטאי (Setai) במיאמי תמורת 7 מיליון דולר. מדובר בשתי יחידות דיור שצורפו יחד לדופלקס גדול בקומה ה-23 של המגדל הפונה לים. יחידות הדיור כוללות 3 חדרי שינה, 3 חדרי שירותים, עיצוב וריהוט מעצבים.

טראמפ עשה לאחים נקש "הנחה" של מיליון וחצי דולר על הדופלקס, עליו שילם 7.79 מיליון דולר. המחיר המבוקש של טראמפ היה 8.5 מיליון דולר.

המכירה נעשתה ע"י קרן מריאן טראמפ ברי (Maryanne Trump Barry) הקרויה ע"ש אחותו של המיליארדר, שופטת פדרלית בניו ג'רזי. בנה של השופטת ואשתו שימשו כנאמנים בעסקה. הרוכשת היא חברה שכתובתה זהה לחברת ג'ורדאש של האחים נקש.

האחים נקש מחזיקים גם בחלק מהמגדל המשמש כבית מלון עליו שילמו השנה שעבר 90 מיליון דולר, הם גם רכשו את אחוזת ורסצ'ה בסאות'ביץ' ב-41.5 מיליון דולר ב-2013

מותג ג'ינסים מצליח

האחים ג'ו, רפי ואבי נקש, הבעלים של קבוצת ג'ורדאש העולמית, מחזיקים בקבוצת עסקים פרטית הנמנית על יצרניות הג'ינסים, הבגדים והאביזרים המובילות בארה"ב. לצד מותג הג'ינסים ג'ורדאש, מייצרים ומשווקים האחים נקש שורה ארוכה של מותגים, ובהם US POLO. הקבוצה פעילה בארה"ב גם בתחומי הנדל"ן והמלונאות.

בישראל מחזיקים האחים נקש השקעות ואחזקות בתחומי נדל"ן, מלונאות, תעופה, נמל אילת, חקלאות ותעשייה. בתחום המלונאות מחזיקה קבוצת נקש בישראל את רשת מלונות אורכידאה הכוללת 13 בתי מלון בפריסה ארצית. בתחום הנדל"ן פועלת קבוצת נקש בישראל בין היתר באמצעות שותפות עם קבוצת אמפא ואמפא נדל"ן (כולל בעלות משותפת על בניין אלקטרה בתל אביב). בתחום התעופה בישראל מחזיקים האחים נקש בחברת התעופה והתיירות ארקיע וב-2013 רכשו את נמל אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully