וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיר המלכים באילת נמכרה - במקומה יוקם מלון

23.12.2015 / 17:30

חברת ברקליס דונה תרכוש את מתחם עיר המלכים תמורת כ-29 מיליון שקל, לאחר שבית המשפט אישר את בקשתו של כונס הנכסים שמונה מטעם בנק לאומי. בחברה הבהירו: נעשה כל מאמץ כדי למנוע את לסגירת המתחם, אך נקדם בו תוכנית מלונאית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיר המלכים באילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחם עיר המלכים באילת משנה ייעוד: בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר את בקשתו של כונס הנכסים שמונה לבקשת בנק לאומי, עו"ד ארז חבר, חבר שותף במשרד עמית פולק מטלון, למכור את המתחם לחברת ברקליס דונה, תמורת כ-29 מיליון שקל.

ברקליס דונה, חברה שהקימה חברת ברקליס בריטניה ישראל בשותפות עם חברת הנדל"ן דונה שי נכסים, זכתה בהליך ההתמחרות וגברה על הצעתו של איש העסקים עמוס לוזון.

בחברת ברקליס ציינו כי בעליה של החברה, מוטי גרין, הגיש את הצעתו לבית המשפט עוד בטרם מונה כונס הנכסים, אך בית המשפט, שלא התרשם מההצעה, הורה על צו כינוס הנכסים, ובו קוימה התמחרות בין המציעים. עם זאת, חברת ברקליס דונה גברה בסופו של דבר.

מחברת ברקליס דונה נמסר בהתייחס למהלך: "לצערנו לא מעט עסקים באילת נסגרים וננטשים, כיום אין הרבה יזמים שמוכנים להרים את הכפפה ולהשקיע בפיתוח העיר אילת שהיא העיר התיירותית המשמעותית ביותר בארץ. אנו חושבים כי הפוטנציאל באילת לא מוצא ויש עבודה רבה לעשות כדי להרים את העיר הזאת, שבדומה לכל עיר תיירות בעולם, צריכה להיות המשגשגת ביותר בארץ".

בחברה לא פירטו את תוכניותיהם למתחם התיירותי, אך ציינו כי "המטרה היא ליצור תוכנית ראויה, מן הסתם מלונאית, שמכבדת את העיר ואת המקום ושתהווה אבן שואבת לעיר, אך מוקדם מידי לדעת. אנחנו עסוקים כעת בדבר אחד: מציאת פתרונות יצירתיים לשמירת המקום ומניעת סגירתו, וזאת מתוך ראייה תיירותית. נעשה את כל המאמץ בשביל למנוע את סגירתו של המקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully