וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך עליו? כריש הנדל"ן נתפס על חם

13.12.2015 / 19:47

מוחמד חדיד מואשם בגניבת שטח לטובת אחוזה שהוא בונה בבל אייר. גם השכנים מאיימים בתביעה בגין הסגת גבול. המשפט שיערך היום יקבע מה יעלה בגורלו של בעל המאה - הנחשב לאחד היזמים הגדולים בעולם

מערכת וואלה!

שמו הולך לפניו בכל הנוגע ליזמות נדל"ן, שתי בנותיו היפיפיות מככבות על המסלולים בתצוגות אופנה נחשבות, ועכשיו, מוחמד חדיד מעורב בפרשה פחות נעימה. מדובר בעבירה פלילית של השגת שטח סביב למגה אחוזה שכריש הנדל"ן בונה בחודשים האחרונים בבל אייר. חדיד פלש ל-800 מ"ר שאינם בבעלותו על פי החשדות. היום (שני), חדיד צפוי לעמוד למשפט שבמסגרתו, ייתן את הדין על שלושה אישומים הכוללים: בנייה ללא קבלת היתרים ורישיונות, בנייה שאינה תואמת לקוד הבנייה המקומי וסירוב לצו הפסקת עבודה. על פניו, שלושה אלה עשויים להכניס את המיליארדר לכלא, אבל אל דאגה, מדובר באדם שמצויד בסוללה של עורכי דין שסביר להניח יוציאו אותו בקנס כספי בלבד. השכנים אגב, תובעים את חדיד על דברים נוספים, כמו למשל פגיעה ברכושם הסמוך והפרעה לבעלי החיים שנמצאים בסביבה. בעל המאה, הסתפק בתגובה בחשבון האנסטגרם שבה הוא מתייחס לעובדה שהכל נובע מקנאה.

נציין באותה הזדמנות כי האחוזה של חדיד חולשת על יותר מ-8 דונמים והיא כוללת חמאם תורכי, בריכת שחייה עצומה, מגרשי טניס ואפילו כרם. אבל כל זה כנראה לא מספיק וה-800 מ"ר הנוספים נראים הכרחיים ליזם, שלא מתכוון לגור פה, אלא לשדרג את הנכס ולמכור אותו ב-150 מיליון דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוחמד חדיד לא מתרגש מהאישומים הכבדים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
8 דונמים לא מספיקים לכריש הנדל"ן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחוזה בבל אייר שחדיד בונה בחודשים האחרונים/מערכת וואלה!, צילום מסך
יזם הנדל"ן מחמד חדיד עומד למשפט. מערכת וואלה!
מה הבת הדוגמנית ג'יג'י אומרת?/מערכת וואלה!
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגובתו של חדיד בחשבון האינסטגרם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully