וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ייראו הדירות בהן יזכה המנצח באח הגדול

8.12.2015 / 10:17

הזוכה בעונה הקרובה של האח הגדול יוכל לבחור מבין שתי דירות בשווי 1.4 מיליון שקלים - דירת 3 חדרים במודיעין או דירת 4 חדרים בבאר יעקב. כך הן נראות

דירת אלמוג. ארקריאייטיב,
הדירה במודיעין/ארקריאייטיב

לראשונה, לאחר שש עונות בהן ניתן לזוכים בתוכנית "האח הגדול" צ'ק על-סך מיליון שקלים, החליטו בהנהלת "קשת" כי בעונה הקרובה הדייר שיעזוב אחרון את הבית, יזכה בדירת מגורים בשווי 1.4 מיליון שקל. בהסכם שנחתם לאחרונה, נקבע כי קבוצת אלמוג תהיה זו שתעניק את הדירה במתנה, כאשר הזוכה יוכל לבחור באחד משני הפרויקטים של החברה המשווקים בימים אלו - דירת 3 חדרים בפרויקט מגורים במודיעין או בדירת 4 חדרים בפרויקט בבאר יעקב בתכנונו של האדריכל אילן פיבקו.

בקבוצה ציינו כי הפרויקט במודיעין הוא קומפלקס אינטימי הכולל 123 יחידות דיור והמשתרע על פני שלושה מתחמי מגורים שונים בתמהיל מגוון של 25 סוגי דירות. בין השאר מציע הפרויקט דירות גן עם גינות של 100-300 מ"ר ובהן בריכה פרטית, ומבחר ייחודי של דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוזים.

הפרויקט השני בבאר יעקב כולל שני מגדלי יוקרה, בני 20 קומות כל אחד ו-70 דירות בכל מגדל. בפרויקט זה נכללות דירות 4 ו- 5 חדרים, לצד מיני פנטהאוזים מפוארים בני 5 חדרים ופנטהאוזים בני 6 חדרים המשתרעים על פני קומה שלמה. השטחים הציבוריים בפרויקט כוללים לובי מרווח, תקרה כפולה (גלריה) ושני חללים גדולים שישמשו לטובת צרכי הדיירים (טרקלין דיירים וחדר כושר).

דירת אלמוג. ארקריאייטיב,
הדירה בבאר יעקב/ארקריאייטיב

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק בקבוצה ציין כי "אין ספק שזכייה בדירה היא סוג של הגשמת חלום עבור רוב הישראלים, במיוחד בימים בהם היכולת לרכוש דירה בישראל אינה דבר מובן מאליו. אנו מברכים על כך ששיתוף הפעולה המוצלח עם קשת יוצא לפועל, ומאחלים לתכנית "האח הגדול" עונה מוצלחת".

תכנית האח הגדול, שעונתה השביעית תושק ביום רביעי, ה-16 בדצמבר, במסגרת שידורי קשת, היא התכנית הנצפית אי פעם בישראל. עונת החורף הקודמת שלה השיגה ממוצא צפייה של 41.1% רייטינג ו 1.13 מיליון צופים לפרק. השידור החי ב makoTV באתר ובמובייל השיג 5.77 מיליון צפיות בעונת ה VIP השניה, שזכתה גם ל 4.77 מיליון צפיות ב VOD של mako.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully