וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופסק המשא ומתן למכירת שרונה מרקט לקבוצת עזריאלי

6.12.2015 / 19:08

חברת גינדי החזקות הודיעה על הפסקת המשא ומתן ועל החלטתה להחזיק בידיה את מתחם שרונה מרקט לצורך פיתוח כנכס מניב. לאחרונה עלה המתחם לכותרות על רקע תלונות דיירי הפרויקט של גינדי החזקות על מצב תברואתי לקוי

סניף "הנריס" בשרונה מרקט. מגד גוזני
שרונה מרקט/מגד גוזני

גינדי החזקות דיווחה הערב (א') כי הופסק המשא ומתן עם קבוצת עזריאלי למכירת שרונה מרקט, בשל פערים מסחריים ומשפטיים. הודעת הקבוצה מגיעה לאחר שלאחרונה פורסם כי קבוצת עזריאלי מנהלת מגעים לרכישת מתחם המרקט בשלמותו בסכום המוערך בין 500 ל-550 מיליון שקלים.

החברה הודיעה בנוסף כי מגעים שהיו עם גורמים נוספים הופסקו אף הם, וזאת מתוך החלטה להמשיך ולהחזיק בשרונה מרקט כנכס מניב לשנים הבאות. בגינדי החזקות ציינו כי החברה החליטה לפתח פלטפורמה של שווקים עירוניים דומים בערים מרכזיות נוספות.

שרון מומן, מנכ"ל שרונה מרקט: "בחודשים האחרונים התלבטנו רבות בין שתי אלטרנטיבות של מכירה או פיתוח הפלטפורמה כאמור. לאחר שמיצינו מספר מגעים עם גורמים מתעניינים בנושא, בהם משא ומתן מתקדם עם קבוצת עזריאלי, החלטנו שהדבר הנכון ביותר עבורנו הוא לשכפל את הנוסחה המצליחה הזו גם אל מקומות נוספים בארץ ובחו"ל".

בשבועיים האחרונים עלה שמו של מתחם האוכל היוקרתי בהקשרים שליליים, עקב תלונות רבות מצד דיירי פרויקט המגורים במקום, לפיהן צנרת הבניינים מוצפת בקביעות בשל חיבורה לצנרת מתחם שרונה מרקט - עובדה המייצרת במקום לטענתם מפגעים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully