וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק: תושב חוץ רוסי קנה דירה ברוטשילד ב-29 מיליון שקל

יעל דראל

17.11.2015 / 11:51

הדירה ממוקמת בקומה גבוהה במגדלי מאייר והיא מתפרשת על פני 300 מ"ר. "מזהים לאחרונה מגמה,שתושבי חוץ מהמגזר הרוסי המחפשים לרכוש נכסי יוקרה להשקעה זונחים את אירופה ומגיעים לישראל"

מגדלי מאייר רוטשילד.
מגדלי מאייר

שוק הנדל"ן הרותח של תל אביב מספק עסקת יוקרה נוספת: על פי דיווחה של חברת סותבי'ס ישראל, תושב חוץ ממוסקבה רכש לאחרונה דירה במחיר של 29 מיליון שקלים במגדל מאייר ברוטשילד. במסגרת העסקה נרכשה דירה בקומה גבוהה במגדל ובשטח של כ-300 מ"ר (במקור היו אלו שתי דירות שחוברו). עסקה זו בוצעה מספר שבועות בלבד לאחר עסקת שיא אחרת שבוצעה במגדל רמז, במסגרתה נמכרה דירה במחיר של כ-45 מיליון שקל - גם היא לתושב חוץ מרוסיה.

בסותבי'ס ישראל מציינים כי בשנה האחרונה נמכרו מספר דירות במגדל "מאייר ברוטשילד" של חברת ברגרואין רזידנטל. טווח מחירי העסקאות שביצעה החברה במגדל הוא בין 6 מיליון ל 29 מיליון שקלים. רוב הדירות נמכרו לתושבי חוץ ממוסקבה באמצעות המחלקה הרוסית של סותבי'ס ישראל. המגדל, שצפוי להתאכלס בקרוב, כולל בין השאר בריכה חצי אולימפית, ספא, מרתף יינות, ג'קוזי, לאונג' עסקים, שירותי שמירה סביב השעון, שירותי קונסיארז' ומעליות מהירות עם זיהוי ביומטרי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגדלי מאייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תומר פרידמן מנכ"ל ובעלים סותבי'ס ישראל- נדל"ן בינלאומי המשמש גם כסמנכ"ל סותבי'ס נדל"ן בלוס אנג'לס אומר כי "אנחנו מזהים לאחרונה מגמה, שתושבי חוץ מהמגזר הרוסי המחפשים לרכוש נכסי יוקרה להשקעה, זונחים את אירופה ומגיעים לישראל. משבר הפליטים באירופה, מרחיק את בעלי ההון מהמגזר הרוסי ובמקום לרכוש טירות בבירות אירופאיות מבוקשות, הם קונים נכסים צמודי קרקע סמי-עירוניים בישובים כדוגמת קיסריה והרצליה פיתוח ובמרכז המטרופולין התל אביבי".

לדבריו, "תושבי החוץ הרוסים אמנם מלינים על מחירי דיור היוקרה בישראל, שלטענתם הם מופרזים מאד, אך למרות זאת הם מבינים את הפוטנציאל של הנדל"ן בישראל וממשיכים להגיע לכאן. הם נוטים להשקיע מיליוני שקלים בעיקר בצמודי קרקע ועד עשרות מיליוני שקלים במרכז תל אביב. לאור הביקוש הרב וההתעניינות של אוכלוסייה זו בנדל"ן איכותי ויוקרתי בישראל, סותבי'ס ישראל- נדל"ן בינלאומי, פתחה לאחרונה מחלקה רוסית. המחלקה, מעסיקה עובדים מהמגזר הרוסי, בעלי ניסיון מקצועי רב בתחום של נדל"ן יוקרה, שמספקים ללקוחות שירות איכותי בהתאם לצרכים הייעודים הספציפיים של אוכלוסייה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully