וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריחים עפים, מים ברחוב: שכונת הפארק בחדרה מתפרקת מהגשם

יעל דראל

25.10.2015 / 12:37

שכונת הפארק בחדרה כבר ראתה בעבר מקרים של בנייה קלוקלת כמו במקרה המרפסות הקורסות בבניין של גינדי והבוקר הספיקה שעה של גשם כדי לחשוף את התשתיות בפרויקט שבונה שיכון ובינוי. החברה: "בקשר עם הדיירים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נזקי מזג האוויר בחדרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעה קלה של גשם הספיקה כדי לחשוף את איכות הבנייה והתשתיות בשכונת הפארק בחדרה: מעדויות שהגיעו לוואלה! עולה כי מזג האוויר הסוער הבוקר בשכונה החדשה של חדרה הביא להתפרקות של חלק מהתשתיות בשכונה ואף להתנתקות של אריחים רבים מאחת החומות המקיפות בניין בפרויקט "חלומות פארק חדרה" של חברת "שיכון ובינוי", בשליטת שרי אריסון.

השכונה החדשה, שבמרכזה פרויקט הבנייה המדובר של חברת שיכון ובינוי, החלה להתאכלס לפני כשנתיים – אך בחלק מהבניינים האכלוס ממשיך גם בימים אלה.

זוהי איננה הפעם הראשונה שבה השכונה עולה לכותרות בעקבות תלונות על ליקויי בנייה וליקויי תשתיות. מדובר באותה שכונה שבה קרסו בעבר המרפסות בפרויקט של חברת גינדי השקעות. פרט לאירוע קריסת המרפסות, נשמעו בשנה החולפת תלונות מצד הדיירים בנוגע לתשתיות בשכונה, אותן ביצעה החברה הכלכלית של עיריית חדרה.

לטענת דיירים בשכונה, הרחובות העיקריים שנפגעו במזג האוויר הסוער הבוקר הם משמר הגבול ורחוב הירדן, אך בכל השכונה זורמות משעות הבוקר כמויות של מים שאינן מנוקזות באופן תקין.

"נמאס לנו כבר שנתיים להתלונן על הליקויים תוצאה של הבנייה הנוראית של שיכון ובינוי והקבלנים שלה. יש ליקויים אדירים בבתים ובשטחים הציבוריים. הם קיבלו דו"ח מהנדס שמתריע על המצב של החומה שנפלה היום, והם הגיבו בדו"ח חוזר שאומר שהכל תקין. חלק מהנזק שהתגלה היום הוא בדרך לגן משחקים, ורק בנס לא היה שם ילד היום. מדרכות שקעו, קירות קורסים, שלא לדבר על המצב בתוך הדירות והרטיבות", אומר בשיחה עם וואלה! אחד הדיירים בפרויקט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נזקי מזג האוויר בחדרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק לאחרונה דיווחה שיכון ובינוי על מכירת 17 דירות נוספות בחודש ספטמבר בפרויקט חלומות פארק חדרה, בשווי כולל של כ-23 מיליון שקלים. בהודעת החברה ציינה כי "פרויקט חלומות פארק חדרה של חברת שיכון ובינוי נדל"ן ממוקם במרכז שכונת הפארק בחדרה שנחשבת לשכונה איכותית שבמרכזה עתיד לקום פארק רחב ממדים ושטחים ציבוריים נרחבים".

השכונה תכלול עם סיומה אלפי יחידות דיור ביניהם קוטג'ים דו משפחתיים, דירות גן, בניה רוויה של 7-5 קומות ומגדלים בני כ - 20 קומות ולצידם מרכז מסחרי ובית ספר. פרויקט חלומות פארק חדרה של שיכון ובינוי נדל"ן יכלול כ - 1000 יחידות דיור.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נזקי מזג האוויר בחדרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגובות

מעיריית חדרה נמסר בתגובה כי: "חדרה כמו כל מדינת ישראל מתמודדת עם הסופה שפקדה את המדינה הבוקר. למקום נשלח צוות עירוני לבדוק את הנזקים".

משיכון ובינוי נמסר כי "מזג האוויר הסוער גרם להתפרקות גדר בפרויקט. אנשי המקצוע שלנו נמצאים בשטח ומתקנים במידי את הנדרש. אנו נמצאים בקשר עם וועד הדיירים לבדוק האם נוכל לעזור במשהו נוסף".

.

  • עוד באותו נושא:
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully