וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא: דירה בתל אביב הושכרה ב-45 אלף דולר לחודש

יעל דראל

20.10.2015 / 9:52

הדירה, במגדל היוקרה ברחוב רמז, הסמוך לכיכר המדינה, משקפת מחיר שיא לעסקאות יוקרה באזור. "דירה מקבילה בניו יורק מושכרת בכ-50 אלף דולר לחודש"

תל אביב. ראובן קסטרו
תל אביב/ראובן קסטרו

שכר הדירה בתל אביב גבוה, אבל יש מי שמוכן לשלם סכומים עצומים כדי לגור בעיר: תושב חוץ ממוצא רוסי חתם על חוזה לשכירת דירה במגדל ברחוב רמז, הסמוך לכיכר המדינה בתל אביב, בסכום עתק של כ-45 אלף דולר לחודש. העסקה בוצעה באמצעות סוכנות סותבי'ס ישראל- נדל"ן בינלאומי (הזרוע המקומית של רשת סות'ביס נדל"ן בינלאומי). מדובר בדירה המתפרסת על פני קומה שלמה, דירה בשטח של 320 מ"ר נטו+ מרפסת פתוחה לנוף, בקומה גבוהה, מרוהטת הכוללת 6 חדרי שינה (סוויטות הכוללות שירותים ומקלחת), מטבח יוקרתי, יחידת אורחים עם כניסה נפרדת, מערכת חשמל חכמה וכן נוף פנורמי וארבעה כיווני אוויר. תקופת השכירות היא לחצי שנה.

מדובר בעסקת שיא בשוק השכירות של דיור יוקרה בישראל. על פי "סותבי'ס ישראל- נדל"ן בינלאומי", מחיר ממוצע לדירה בסטנדרט דומה במגדל יוקרה בתל אביב עומד היום על כ 60 אלף שקלים לחודש, בעוד שוויה של העסקה במגדל היוקרה ברחוב רמז, הינו פי שלוש מהמחיר הממוצע בשוק.

איזידורה פרידמן, בעלים משותפים של סותבי'ס ישראל- נדל"ן בינלאומי ציינה כי"נתונים אלו מעמידים את תל אביב בשורה אחת עם הערים היקרות בעולם כניו יורק ולונדון . בבדיקה שערכנו מול סניפי סותבי'ס נדל"ן בעולם, עולה כי דירה בסטנדרט ובגודל זהה לדירה שהושכרה במגדל ברמז, מוצעת להשכרה ע"י סותב'יס נדלן ניו יורק ב-50 אלף דולר בשדרה החמישית. למחיר השכירות תרמו הבניין הייחודי , המיקום המועדף והעובדה כי תכנון הפנים שלה נעשה בידי מעצב מקצועי וכולל איבזור מלא ומוקפד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully