וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש עסקים יהודי-רוסי רכש קומה בפרויקט בנתניה בכ- 10 מ' ש'

יעל דראל

11.10.2015 / 17:44

אלכסנדר דוסטמאן רכש שתי דירות בנות 4 ו-5 חדרים בפרוייקט לגעת בים בנתניה. הדירות ממוקמות בקומה השישית של הבניין ומשתרעות על פני 330 מ"ר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרויקט לגעת בים/מערכת וואלה!, צילום מסך

איש העסקים והמפיק היהודי-רוסי אלכסנדר דוסטמאן רכש קומה שלמה בפרויקט מגורים יוקרתי בנתניה תמורת סכום של כ- 10 מיליון שקל. פרויקט זה ("לגעת בים"), הנבנה על ידי חברת צוות שלמה ברקוביץ, מצוי בעיצומו של תהליך הבנייה ואמור להסתיים באוגוסט 2016.

דוסטמאן, דמות מוכרת בחיי התרבות של מוסקבה, רכש בפרויקט שתי דירות יוקרה בנות 4 ו- 5 חדרים בשטח כולל של כ- 330 מ"ר הממוקמות בקומה ה- 6 ומיועדות על פי דיווח החברה לצרכי מגורים עבורו ועבור בני משפחתו.

פרויקט המגורים שבו רכש דוסמאן את שתי הדירות, ממוקם בקו ראשון לים וסמוך למרכז הבילויים של העיר. המתחם כולל 58 דירות יוקרה בשני מגדלי מגורים בני 15 קומות כל אחד, כאשר 12 הקומות התחתונות בכל מגדל כוללות שתי דירות בקומה ואילו בשלוש הקומות העליונות המחברות את שני המגדלים – ישנם 10 פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים.

מתחם הפרויקט משתרע על פני שטח כולל של כ-1.8 דונם וכולל גם בריכת שחייה מקורה המשקיפה לים, חדר כושר, ספא, מועדון דיירים, מעליות מהירות, לובי עם עמדת שומר בכניסה וחניון תת קרקעי. בחברה ציינו כי הפרויקט בתכנונו של משרד האדריכלים קו מתאר וכי כמחצית מהדירות בו כבר נמכרו או נמצאות בהליך מכירה.

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully