וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור לא תקים פרויקט שתכננה בדרום תל אביב

יעל דראל

8.10.2015 / 14:27

אור לא גייסה את הסכום הדרוש להשלמת עסקה לרכישת מגרש באזור התחנה המרכזית, וזכויותיה על המגרש פקעו. לוואלה! נודע כי חברת ewave נדל"ן חתמה על אופציה לרכישת המגרש, שבו היא מתכננת להקים פרויקט בוטיק בן 34 דירות

ענבל אור. אלכס ליפקין,
ענבל אור/אלכס ליפקין

קבוצת אור, בבעלות יזמית הנדל"ן ענבל אור, לא הצליחה לממש את האופציה לרכישת מגרש ברחוב מירון בתל אביב, הסמוך לתחנה המרכזית בעיר. על מגרש זה תכננה אור להקים פרויקט מגורים בן כ-35 יחידות דיור באמצעות קבוצת רכישה. עם זאת לפי ההערכות, אור לא הצליחה לגייס את הסכום הדרוש להשלמת העסקה וזכויותיה על המגרש פקעו. כך נודע לוואלה! נדל"ן.

ממסמכים שהגיעו לידי וואלה!, עולה כי המתעניינים בפרויקט נדרשו במעמד החתימה על טופס ההצטרפות לפרויקט לשלם סכום של 100 אלף שקל בגין "דמי הצטרפות". ככל הנראה אור לא הצליחה לגייס קבוצת רוכשים בפרק הזמן שעמד לרשותה.

"אזור מעניין ומתפתח"

לפני כשנתיים לא הצליחה אור לממש את האופציה לרכישת המגרש בשכונת בבלי בצפון תל אביב, מגרש שעליו תכננה להקים 147 דירות בשני מגדלי מגורים. שנה קודם לכן רכשה אור את האופציה לרכוש את המגרש תמורת 210 מיליון שקל.

המגרש ברחוב מירון שבשכונת נווה שאנן, נמצא בבעלות פרטית ורשום על שם משה כהן אמת הנדסה אזרחית. התוכנית היתה אמורה להגיע לדיון בוועדה המקומית בתל אביב ביולי 2015, לצורך בקשה לאיחוד החלקות, אך בסופו של דבר ירד הנושא מסדר היום.

לוואלה! נדל"ן נודע כי לאחרונה חתמה חברת EWAVE נדל"ן על הסכם האופציה לרכישת המגרש, בו היא מתכננת להקים בניין בוטיק בן 34 דירות בשטח של כ-50 מ"ר. על פי הערכות בענף, הדירות בבניין צפויות להיות משווקות במחיר התחלתי של 1.6 מיליון שקל.

גיל עובדיה, מנכ"ל משותף בחברה, אישר את הפרטים וציין כי "מדובר בפרויקט ייחודי באזור מאד מעניין ומתפתח. אנשים נוטים להתייחס לאזור כדרום תל אביב, אך בפועל הפרויקט נמצא פחות מ-10 דקות הליכה מאחד הרחובות היקרים במרכז העיר – שדרות רוטשילד".

מתוכניות החברה עולה כי הפרויקט יכלול, בין היתר, שטחי מסחר וגלריות, חניון תת קרקעי ומחסנים.

"בחינה מחודשת של העסקה"

מחברת מגדלאור נמסר בתגובה: שינויים תכנוניים בעלי משמעות ביחס למקרקעין ברחוב מירון במהלך תקופת האופציה, הביאו את החברה לבחינה מחודשת של העסקה ובשל אי כדאיות העסקה, בחרה החברה שלא לממשה.
בשל כך בדיוק, נוצר הסכם אופציה המאפשר קבלת החלטות עסקיות טרם רכישת הקרקע. יודגש כי בחודש האחרון מימשה החברה שתי עסקאות אופציה, האחת ברחוב צ'לנוב 6 באותו האזור והשנייה ברחוב הדר 1 ברמת גן הכוללות יחדיו כ-46 יח"ד בשווי כולל של כ-50 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully