וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WeWork ישראל ישיקו מתחם משרדים ראשון בבירת הנגב

יעל דראל

7.10.2015 / 13:49

קונספט המשרדים האמריקני המבוסס על קהילות עובדות - מגיע לדרום הארץ: חברת WEWORK משיקה מתחם משרדים ראשון בבאר שבע בשטח של 2,700 מ"ר, לצד מתחם חדש במתחם שרונה בת"א. בדקנו: מה יהיו המחירים במתחמים החדשים?

מתחמי עבודה. שירן כרמל,
מתחמי עבודה/שירן כרמל

לאחר שהשיקה מתחמי משרדים בתל אביב והרצליה הודיעה חברת WeWork ישראל על כוונתה להשיק מתחם משרדים חדש בשרונה בתל אביב וכן מתחם נוסף ראשון מסוגו בעיר באר שבע. על פי הודעת החברה, בחודש נובמבר ייפתח המתחם החדש ברחוב קלמן מגן בתל אביב וב-1 בדצמבר יושק המתחם בבירת הנגב שישתרע על פני 2,700 מ"ר בפארק גב ים נגב לתעשיות עתירות ידע בעיר.

מבדיקת וואלה! עולה כי המחירים בבאר שבע ינועו בין 750 – 1,700 שקל לשולחן, לעומת מחירים של בין 1,200-2,500 שקל לשולחן במתחם שרונה בתל אביב.

המתחם בשרונה, שהוא מתחם המשרדים השלישי של החברה, מתפרש על פני קומה ששטחה 3800 מ"ר. מתחם זה נפתח זמן קצר לאחר השקתו של מתחם המשרדים ברחוב אריה שנקר בהרצליה פיתוח, שנפתח בראשון בינואר 2015 ומושכר כיום בתפוסה מלאה.

המתחם בבאר שבע צמוד לתחנת הרכבת בעיר וסמוך לקמפוס התקשוב החדש של צה"ל. בפארק פועלות כיום כ-35 חברות וארגונים בינלאומיים ומקומיים – בהם מטה הסייבר הארצי, משרד הביטחון, חברת לוקהיד מרטין, דויטשה טלקום, אלביט, WIX, Paypal וחברת נס.

החברה הוקמה בשנת 2010 על ידי הישראלי אדם נוימן ומיגל מקלוי במטרה להציע ליזמים, עצמאיים, סטארט-אפים וחברות קטנות, לצד חטיבות של תאגידים גדולים - שטחי עבודה בבנייני משרדים. כיום פועלת החברה בכ-50 אתרים, בארצות הברית, ישראל, אנגליה והולנד.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully