וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ים: אושרה תכנית שתוסיף 100 יחידות דיור סמוך לרכבת הקלה

יעל דראל

24.9.2015 / 10:46

לאחר שהתכניות המקוריות כללו מגדל שחרג ממגבלות הבנייה, הוקטן גובה המגדל – והוועדה המחוזית אישרה תכנית פינוי בינוי, שתכלול גם 2 קומות משרדים וכ-600 מ"ר מסחר

פרויקט "גינדי" ברחוב החשמונאים תל אביב, יוני 2015. ראובן קסטרו
אתר בנייה/ראובן קסטרו

הוועדה המחוזית תל אביב אישרה תכנית פינוי בינוי בפינת הרחובות הרצל וז'בוטינסקי בבת ים לבנייתן של 137 יחידות דיור חדשות, במקום 31 יחידות הדיור הקיימות במקום. התוכנית אושרה בשבוע האחרון בדיון חוזר, לאחר שבחודש האחרון הוקטן גובה המגדל על מנת להתאימו למדיניות הבנייה לגובה שקבעה הוועדה המחוזית – לגובה 30 קומות. על פי ההחלטה, 20% מיחידות הדיור בפרויקט החדש יהיו דירות קטנות בנות כ- 75 מ"ר.

בשל קרבת הפרויקט לתחנה העתידית של הרכבת הקלה בעיר, נענתה הוועדה המחוזית לבקשת הוועדה המקומית והתכנית כוללת שתי קומות משרדים בשטח של כ-1200 מ"ר, לצד שטחי מסחר בהיקף של כ-620 מ"ר. התכנית כוללת גם מגרש קטן בשטח של חצי דונם שיועד במקור למבנה מגורים, אך נרכש על ידי קופת חולים כללית. במסגרת התכנית החדשה צפויה פעילותה של קופת חולים לעבור למגדל החדש ואילו המגרש יעבור לבעלותה של עיריית בת ים, המתכננת להקים עליו מעון יום ומעליו קומה לשימושים ציבוריים נוספים.

יוסי בכר, ראש העיר בת ים, התייחס לתוכנית ואמר כי "עיריית בת ים ממשיכה לקדם במרץ תכניות לפינוי בינוי והתחדשות עירונית. תכניות הללו מעניקות לתושבי העיר איכות חיים וביטחון, ומאפשרות לנו לשמור על רמת מחירי דיור סבירה".

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully