וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה נמכרה דירה בת 30 שנה בנס ציונה?

יעל דראל

9.9.2015 / 10:12

פנטהאוז בן 30 שנה, משופץ וכולל בריכה, נרכש על ידי משפחה צעירה מהאזור לאחר חודשיים שבהם הדירה הוצעה למכירה. האם מדובר בעסקה אטרקטיבית, ואלו עסקאות מעניינות בוצעו באזור זה בשנה החולפת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחוב עמק השושנים בנס ציונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבועיים האחרונים נמכרה ברחוב עמק השושנים בנס ציונה דירת פנטהאוז משופצת בת 5 חדרים, במפלס אחד בקומה ה-6 בשטח של 172 מ"ר במחיר של כ-2.9 מיליון שקל. הדירה כוללת שתי מרפסות בשטח מצטבר של 52 מ"ר וכן שתי חניות ומחסן. הדירה עצמה נמצאת בבניין בן 30 שנה, במתחם ייחודי הכולל בריכה פרטית.

הדירה ממוקמת במרכז העיר בשכונת נווה ניר, במרחק 5 דקות הליכה מהקניון, גובלת עם שכונת הדרי סמל ונווה כרמית וסמוכה גם להיכל התרבות בעיר. לפי נתוני אתר מדלן, באזור זה המדד חברתי כלכלי עומד על 6 (מתוך 10), ורמת השכר הממוצעת קרובה לממוצע הארצי ועומדת על 9,393 שקל בחודש.

העסקה בוצעה על-ידי מרצ'לו אינצ'ליני מסוכנות FRANCHI REAL ESTATE. . אינצ'ליני ציין כי "מדובר בדירת פנטהאוז משופצת שנמכרה על ידי זוג גמלאים שגרו בה 30 שנה מיום הקמתה. הדירה נרכשה על ידי משפחה צעירה מהאזור שמכירה היטב את הסביבה, לאחר כחודשיים וחצי שבהם עמדה למכירה. העסקה בוצעה בתום משא ומתן ארוך במחיר של 2.9 מיליון שקל – מחיר נמוך בכ-200 אלף שקל ממחירה המבוקש. הזוג שרכש את הדירה שילם סכום גבוה יותר מהמחיר הריאלי בשכונה בשל הייחודיות של הדירה והמתחם."

משה שואף, ממחלקת המחקר של אתר מדלן מדגיש כי "העסקה היא מבין היקרות בקרב דירות יד שנייה בבניה רוויה בנס ציונה שנמכרו בשנת 2015. רמת מחיר של 2.9 מיליון שקל מקובלת יותר בקרב דירות יוקרה חדשות בעיר. כך למשל, ב-2015 נמכרו במחיר דומה דירות פנטהאוז חדשות בשכונת הארגמן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקאות מעניינות שבוצעו באזור בשנה האחרונה:

באפריל 2015 נמכרה באותו הרחוב (עמק השושנים) דירת 4 חדרים תמורת 1.46 מיליון שקל. הדירה בשטח של 90 מ"ר (משקף מחיר של 16,222 שקל למ"ר) וממוקמת בקומה ה-2 (מתוך 6 קומות) בבניין משנת 2009 וכוללת חניה אחת.

העסקה הזולה ביותר שבוצעה מתחילת השנה באזור נמכרה ברחוב רוטשילד, במסגרתה נמכרה דירת 3 חדרים תמורת 980 אלף שקל. הדירה בשטח של 67 מ"ר (משקף מחיר של 14,627 שקל למ"ר), וממוקמת בקומה ה-3 (והאחרונה) בבניין ותיק שנבנה בשנות ה-60'.

עסקה מעניינת נוספת: דירת 4 חדרים בגודל 104 מ"ר ברחוב האירוסים, בקומה ה-6 בבניין בן 8 קומות משנות ה-90 נמכרה תמורת 1.5 מיליון שקל (משקף מחיר של 14,423 שקל למ"ר)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully