וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה היה ליריד הדירות בחיפה להציע לרוכשים?

יעל דראל

7.9.2015 / 16:34

הבטחות הממשלה על צינון שוק הנדל"ן וירידת מחירים עתידית אינה משכנעת, לעת עתה, את ציבור רוכשי הדירות. ביומיים האחרונים הגיעו מאות מתעניינים ליריד הדירות שהתקיים בחיפה, בו הוצעו מגוון פרויקטים מטירת הכרמל ועד יקנעם

יריד דירות. מגד גוזני
יריד דירות/מגד גוזני

בזמן שהממשלה מבטיחה לצנן את שוק הנדל"ן, מאות מתעניינים הגיעו ליריד הדירות שהתקיים ביומיים האחרונים בעיר חיפה, אותו יזמו חברת "בית ישראלי" ואתר מדלן, במטרה לרכוש דירה חדשה באחד מפרויקטי המגורים בצפון.

מי שהגיע ליריד נתקל במגוון של דירות בפרויקטים חדשים בחיפה, במחירים שנעו בין 1.45 מיליון שקל עבור דירת 4 חדרים ועד פנטהאוזים במחירים של 3.5 מיליון שקל, לצד פרויקטים חדשים, במחירים אטרקטיביים יותר בטירת הכרמל הסמוכה, וכן שורה של פרויקטי מגורים בקריות, טבריה ויקנעם.

"העיר חיפה מהווה את המטרופולין של אזור הצפון והינה מקור משיכה לתושבים רבים מהאזור ובימים אלה מוקמת בה שכונה חדשה בשם נאות פרס הסמוכה למתחם מת"מ. בשכונה החלה בנייה של כ- 1700 יח"ד ו-25% מתוכן מיועדות להיות דירות קטנות. מחירה הממוצע של דירת 4 חדרים חדשה בשכונה מגיע ל-1,393,000 שקל", אומר רן בכר, אנליסט במחלקת המחקר של אתר מדלן.

בכר מציין כי האלטרנטיבה הסמוכה והזולה יותר ממוקמת בטירת הכרמל, היא שכונת גלי כרמל, הצמודה לכביש 4. "השכונה צפויה לכלול כ-1,825 דירות ומתוכננים להיבנות בה בתי ספר ומרכזים מסחריים. קרבת השכונה למתחם מת"מ יכולה להוות חלופה זולה למשפחות שמתעניינות בשכונת נאות פרס בחיפה. מחיר ממוצע של דירת 4 חדרים חדשה בשכונה עומד על 1,098,000 שקל ".

בין הפרויקטים שהוצגו בעיר חיפה ניתן למנות פרויקט של יוסי אברהמי בו הוצעה דירת 5 חדרים החל ממחיר של 1.66 מיליון שקל, לצד פנטהאוז בן 5 חדרים בקומה 16 בשטח 164 מ"ר + 98 מ"ר מרפסות שהוצע ב- 3.668 מיליון שקל. עוד בחיפה, דירות 4 חדרים בפרויקט של חברת שכטמן בעיר, שהוצעו למכירה במחיר של החל מ- 1.35 מיליון שקל, וכן דירות בפרויקט מגורים חדש אותו בונה קבוצת אלמוג כדאי בשותפות עם היזם בני קליין ברמות רמז בעיר במחירים של כ- 1.075 מיליון שקל עבור דירת שלושה חדרים וכ- 1.225 מיליון שקל עבור דירות 4 חדרים.

פרויקטים חדשים בעיר טירת הכרמל כללו בין השאר פרויקט של סלע בינוי ואמריקה ישראל שבו הוצעו דירות 5 חדרים החל מ- 1.26 מיליון שקל, לצד דירות 5 חדרים במחיר של כ-1.235 מיליון שקל בפרויקט של שיכון ובינוי בעיר. עוד בטירת הכרמל פרויקט מגורים של חברת אגדים שהציע דירות גן החל מ- 1.48 מיליון ופנטהאוז ב- 1.81 מיליון שקל, לצד פרויקט מגורים של חברת עץ השקד שבו הוצעו דירות 5 חדרים בסכום של החל מ- 1.299 מיליון שקל ופנטהאוז 5 חדרים 155 מ"ר+ 120 מ"ר מרפסת ב- 2.13 מיליון שקל.

יריד הדירות בחיפה סיפק גם מגוון פרויקטים למתעניינים צפונה משם, באזור הקריות וטבריה: כך למשל, פרויקט מגורים חדש של חברת גלבוע בקריית ביאליק הציע פנטהאוז בגודל 131 מ"ר + 143 מרפסת בסכום של החל מ- 2.3 מיליון שקל ואילו בפרויקט בקריית מוצקין של קבוצת זיו הוצעו דירות 4 חדרים בסכום של החל מ- 1.4 מיליון שקל.

בפרויקט של פידומונט אנטרפרייזס בעיר טבריה הציעו דירות 3 חדרים במחירים נמוכים יותר: החל מ- 950 אלף ודירות גן החל מ- 1.341 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • צפון הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully