וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בקבוצת חג'ג': עידו חג'ג' עוזב את תפקיד המנכ"ל

יעל דראל

7.9.2015 / 12:54

חברת הנדל"ן הציבורית דיווחה הבוקר לבורסה כי עידו חג'ג' יעזוב את תפקידו וכי נתי פריד, סמנכ"ל הכספים של החברה, ושמעון אבודרהם, סמנכ"ל ההנדסה היוצא של חברת אמות ימונו במקומו כמנכ"לים משותפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צחי ועידו חג'ג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

חילופי גברא בקבוצת חג'ג': סמנכ"ל הכספים של קבוצת חג'ג', נתי פריד, וסמנכ"ל ההנדסה היוצא של חברת אמות, שמעון אבודרהם, ייכנסו לנעליו של המנכ"ל, עידו חג'ג', אשר צפוי לעזוב את תפקידו ולהמשיך לכהן כדירקטור בחברה. בהודעת החברה צוין כי עידו חג'ג' "יתפנה לעסוק באופן מלא ביוזמות ובפיתוח העסקי של החברה". עוד נכתב בהודעת החברה כי מי שמונה לכהן כמשנה למנכ"ל הוא יובל צלנר, שכיהן עד כה כמנכ"ל חברת הבת להתחדשות עירונית.

בדיווח שפרסמה חברת הנדל"ן הציבורית, לא פורטו הסיבות לשינוי אך מנכ"ל החברה היוצא ציין כי מדובר במהלך שמטרתו לקדם עובדים בחברה ולהגביר את המוטיבציה בהנהגת החברה. לצד מהלכים אלו דיווחה קבוצת חג'ג' עוד כי העוזרת הפרטית של יו"ר החברה ובעל השליטה, צחי חג'ג' – גלית אזולאי – תקודם לתפקיד מנכ"ל חברת הבת במקומו של צלנר. מי שימלא את מקומו של פריד כסמנכ"ל הכספים הוא אריק ברון, המשמש כיום כעוזרו של סמנכ"ל הכספים. מחברת חג'ג' נמסר כי דירקטוריון החברה יתכנס בימים הקרובים על מנת לאשר את שורת המינויים והשינויים.

בחברה ציינו כי "פריד משמש כסמנכ"ל הכספים של החברה למן יומה הראשון והינו בקיא בכל פעילות החברה וכי אבודרהם, שכיהן בשמונה השנים האחרונות כסמנכ"ל ההנדסה של אמות השקעות – אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות בארץ, מילא תפקידי ניהול בעברו, ונחשב למהנדס חברה מהידועים ומהטובים בישראל".

"קבוצת חג'ג' רואה ערך עליון בקידום עובדים מוכשרים לקדמת במת ניהול הקבוצה", אמר עידו חג'ג' בהתייחסו לשינויים. "הקידום נותן מוטיבציה לכל צוות העובדים והבנה שלעובדים חרוצים ונאמנים יש מקום בהנהגת החברה. קבוצת חג'ג' היא כיום מכונה משומנת, שמנהלת ויוזמת עשרות פרויקטים, ואני מאמין ששינוי המבנה הניהולי רק יעצים אותה, בהווה ובעתיד. אני, כבעלים, אתפנה כעת באופן מלא ליוזמות ולפיתוח עסקי של קבוצת חג'ג' – דברים שהניהול השוטף של החברה הקשה עלי לבצע באופן מלא".

גם יו"ר הקבוצה, צחי חג'ג', התייחס למהלך ואמר כי "הכנסת מבנה הניהול המשותף מהווה צעד משמעותי ונכון בכוונה לחזק את הקבוצה ולהובילה להיקף עסקאות משמעותי יותר. כמו כן מאפשר הצעד הנ"ל לבעלי הקבוצה, להתפנות יותר מבעבר לצורך ייזום עסקאות גדולות חדשות ולממש את הפוטנציאל האמיתי של הקבוצה, כקבוצה מובילה בנוף היזמות הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully