וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים שיאים: דירת פנטהאוז בנתניה נמכרה ב-22 מיליון שקל

אורי חודי

24.8.2015 / 13:21

בשכונת עיר ימים נמכרה דירת פנטהאוז בשטח 232 מ"ר על פי שווי של 95 אלף שקל למ"ר. על פי נתוני רשות המיסים, מדובר בדירה הבודדת היקרה ביותר שנמכרה בעיר מאז החלו לדווח על עסקאות במערכת המקוונת ב-1998

פרויקט ים. גלובס
הדמיית הפרויקט/גלובס

בזמן ששר האוצר משה כחלון מתחיל לפרסם את מכרזי מחיר למשתכן וממשלת ישראל ממשיכה לנסות ולטפל במחירי הדירות הגבוהים, עסקאות הנדל"ן שנחתמות בשטח ממשיכות לשבור שיאים.

כך, בעיר נתניה, בשכונת עיר ימים הממוקמת בדרום מערב העיר, נמכרה לפני כחודשיים דירת פנטהאוז בשטח 232 מ"ר בעבור 22 מיליון שקל. מדובר בדירת פנטהואז בת שלושה מפלסים הממוקמת בקומה ה-22 של מגדל מגורים בשם YAM שבונה חברת בריגה ברחוב אהוד מנור 14 בעיר.

לדירה מרפסת בשטח 270 מ"ר והדירה כוללת גם בריכה פרטית, סאונה יבשה ורטובה, מעלית פרטית ועוד. חישוב המחיר למ"ר של הדירה מעלה כי הפנטהאוז נמכר על פי שווי של 95 אלף שקל למ"ר (בניכוי שטח המרפסת) או בשווי כ-60 אלף שקל למ"ר במידה ומחצית משטח המרפסת מחושב בשטח הכולל של הדירה כפי שנהוג לחשב שטח דירות מסוג זה. כך או כך מדובר במחיר גבוה לדירה בודדת בנתניה. על פי נתוני החברה, את הדירה רכש ישראלי תושב השרון ולפנטהאוז מוצמדות 3 חניות תת קרקעיות ומחסן בקומת המרתף.

על פי נתוני רשות המיסים, מדובר בדירה הבודדת היקרה ביותר שנמכרה בעיר מאז החלו לדווח על עסקאות במערכת המקוונת ב-1998. עוד על פי הנתונים, הדירה שנמצאת במקום השני היא דירה שנמכרה ברחוב המלך דוד מספר 8 במערב העיר בסמוך לטיילת, דירה בשטח 446 מ"ר, בת חדרים, בקומה ה-28, שנמכרה ביולי 2013 בעבור 20 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully