וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקץ דחיות רבות: אחד המגרשים היקרים בת"א – יוצא למכרז

יעל דראל

20.8.2015 / 14:44

מכרז כנרית, שגודלו כ-10 דונם, בצומת הרחובות קפלן וליאונרדו דה וינצ'י בתל אביב נחשב לאחד המכרזים היקרים בתל אביב ויוצא כעת לשיווק, לאחר דחיות מרובות מצד רשות מקרקעי ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית הפרויקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשות מקרקעי ישראל פרסמה השבוע, לאחר מספר רב של דחיות, את המכרז לשיווקו של אחד המגרשים היקרים ביותר בתל אביב – מתחם כנרית. מגרש זה, שגודלו כ-10 דונם, ממוקם בקרן הרחובות קפלן ולאונרדו דה וינצ'י במתחם שבו חלה תב"ע (תוכנית בניין עיר) המייעדת את השטח לטובת הקמתם של שני מגדלים בני 44 קומות ובהם כ-330 דירות. על פי התכנון כ-40 דירות מתוכן יוקצו לטובת דירות להשכרה ארוכת טווח. בנוסף צפויים להיבנות שני בניינים בני 8 ו-11 קומות שיכללו שטחי תעסוקה בהיקף של כ- 6,800 מ"ר וכן שטחי מסחר.

חוברת המכרז שיצאה כעת פורסמה כאמור לאחר כחמש פעמים שבהן הודיעה במהלך השנה האחרונה רשות מקרקעי ישראל על הכוונה לפרסם את המכרז – אך מבלי שהחוברת עצמה, המאפשרת ליזמים להתמודד בו – פורסמה באופן רשמי.

המכרז הנחשק, הממוקם במקום אטרקטיבי בין מתחם שרונה והסינמטק מדרום, לבין בניין האופרה ומוזיאון תל-אביב מצפון, סמוך גם לקניון עזריאלי מצדו המזרחי והיכל התרבות וכיכר הבימה ממערב. מגרש זה היה בשימוש בעבר של משרד הביטחון, אך כיום משמש כחניון לטובת הציבור.

אחד הגופים הצפויים להתמודד במכרז הענק היא קבוצת רכישה של מנהל מגורים ישראל, בראשותו של מוטי פלד, שכבר פרסמה את הפרויקט העתידי תחת השם מגדלי DA VINCI, לצד מחירון עתידי שבו הם מציעים שטחי מסחר בעלות של 7500 שקל למ"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully