וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאות מקבילה: מאות תושבי חוץ ביקרו ביריד דירות היוקרה

יעל דראל

17.8.2015 / 10:10

יריד דירות היוקרה שאורגן בתל אביב משך אליו מאות מתעניינים, מרביתם תושבי חוץ צרפתים שהתלבטו בין פנטהאוז בתל אביב ב-38 מיליון שקל, או פנטהאוז בירושלים ב-40 מיליון שקל

יריד דירות יוקרה. דרור עינב
יריד דירות יוקרה/דרור עינב

בעוד שוק הנדל"ן הישראלי רושם שיאים חדשים של עלייה במחירים, באופן שמרחיק את חלום הדירה מחלקים נרחבים בציבור, התקיים אתמול (ראשון) בתל אביב יריד דירות יוקרה שמשך אליו מאות מתעניינים – מרביתם תושבי חוץ. ביריד, שאורגן על ידי אתר מדלן וחברת "בית בישראל" השתתפו כ-25 חברות בנייה, שהציעו לרוכשים הפוטנציאליים מגוון נכסים.

אחד הפרויקטים שהוצג ביריד הוא פרויקט מגדלי נאמן, הסמוך לחוף מנדרין בתל אביב, בו הציעה חברת יוסי אברהמי פנטהאוז בגודל 300 מ"ר + 210 מ"ר מרפסות במחיר של 38 מיליון שקל. עוד בקטגוריית המחירים הזו היה פנטהאוז בפרויקט בוטיק הנביאים של חברת אזורים בירושלים במחיר של 40 מיליון שקל, וכן פנטהאוז בפרויקט של חברת מנרב ברחוב יפו בירושלים, בגודל 290 מ"ר + 90 מ"ר מרפסות במחיר של כ-20 מיליון שקל.

פרויקטי מגורים יוקרתיים, אך במחירים מעט יותר נמוכים, הוצעו אף הם למתעניינים: כך למשל, דופלקס פנטהאוז בגודל 170 מ"ר + 90 מ"ר מרפסת במחיר של 16 מיליון שקל, אשר משווק על ידי חברת אקסיומה סמוך לחוף הים של תל אביב, לצד פנטהאוז ברמת השרון במחיר של החל מ-10 מיליון שקל אותה הציעה חברת בהרי. עוד פרויקטים במחירים דומים הוצעו על ידי קבוצת דורון אריאל בתל אביב.

יריד דירות יוקרה. דרור עינב
יריד דירות יוקרה/דרור עינב

בקטגוריית המחירים הזולה יחסית לפלח השוק היוקרתי, ניתן היה למצוא גם פנטהאוז של חברת אשלי מיכלסון בשכונת נווה שרת בתל אביב בגודל 127 מ"ר + 90 מ"ר מרפסת במחיר של כ-4.88 מיליון שקל. פרויקטים נוספים זולים יחסית לפלח השוק היוקרתי - היו של חברת מנרב, הבונה בעכו את פרויקט "מנרב על הים" הסמוך לחוף שכולל 6 מגדלי מגורים בני 14 קומות ובו מוצעות דירות 3 חדרים ללא חזית לים במחיר התחלתי של 950 אלף שקלים וכן דירות 4 חדרים ללא חזית לים במחיר התחלתי של 1.43 מיליון שקל, לצד פנטהאוזים בגודל 160 מ"ר + 50 מ"ר מרפסות 950K (בלי חזית לים) במחיר של 2.5 מיליון שקל.

רווה איתן, סמנכ"ל המחקר של אתר מדלן, ציין כי "היריד כוון השנה לאוכלוסיית תושבי החוץ, מרביתם מהקהילה היהודית בצרפת – חלקם מתעניינים ברכישת נכסים להשקעה בישראל וחלקם מתעניינים ברכישת דירות למטרת מגורים. על פי ההערכות שלנו, העובדה כי רף המחירים עלה בשנה האחרונה לא השפיעה באופן משמעותי על הביקוש בפלח השוק היוקרתי וההערכות בענף הן כי מימוש הפוטנציאל של שוק דירות היוקרה בישראל ילך ויגדל בשנים הקרובות, עם התגברות הרכישות מצד תושבי חוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully