וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית הרצליה אישרה: במקום פרדסים – גורדי שחקים

יעל דראל

11.8.2015 / 13:24

תכנית חדשה שאושרה להפקדה כוללת תוספת של 1,500 יחידות דיור במגדלים בני 67 קומות ויותר, מערכת כבישים תת קרקעית ו-200 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה ושטחי ציבור. התכנית תעבור כעת לאישור הוועדה המחוזית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיה: יח"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוועדה המקומית בהרצליה אישרה להפקדה תכנית להקמת מתחם מגורים, מסחר ותעסוקה חדש בעיר ("קריית שחקים") שיכלול תוספת משמעותית בעתיד של כ-1,500 יחידות דיור במגדלי מגורים של 67 קומות ויותר. המתחם החדש, שישתרע על פני כ-120 דונם, ממוקם בציר שבין שדרות שבעת הכוכבים, מסילת הרכבת ורחוב בן ציון מיכאלי בעיר באזור שבו יש כיום בעיקר שטחי פרדסים.

על פי התוכנית, לצד המגורים, צפויים להיבנות כ-200 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה, שטחים ציבוריים, מרכז תחבורה ראשי ומבני ציבור בהם היכל ספורט ובית ספר יסודי חדש.

"לאחר שנים רבות שבהן לא היו תוספות בנייה משמעותיות בעיר, החלטנו לדחוף ולקדם את התוכנית הזו, שתוסיף מאסה של יחידות דיור בעיר – באזור שייבנה לגובה ויהווה מרכז עסקים ומגורים חדש, נוסח מנהטן", אומר בשיחה עם וואלה! ראש עיריית הרצליה, משה פדלון.

לדבריו, "התכנית הזו תגיע כעת לאישור המחוזית אך היא מצטרפת לתכניות נוספות שאנו דוחפים במטרה לענות על הביקוש למגורים – בהן תכנית אפולוניה, תכנית גליל ים וגם תכניות התחדשות עירונית שתופסות תאוצה לאחרונה לאחר שנים של קיפאון".

על פי התכנית, מתוכננת בשטח הקמתו של פתרון תחבורה ראשי שיכלול מערך תת-קרקעי של כבישים , שייצור חיבור עילי של עורק ירוק לפארק גליל ים אל פארק הרצליה.

  • עוד באותו נושא:
  • הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully