וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט תמ"א ענק בר"ג: במקום 80 דירות ישנות – 240 דירות

יעל דראל

20.7.2015 / 11:45

את הפרויקט מקימה חברת אאורה ברחוב הרוא"ה בעיר. מנכ"ל ובעלי חברת אאורה ישראל יעקב אטרקצ'י: "אין דרך אחרת לשנות את המצב בגוש דן בלי לקדם שורה של פרויקטי התחדשות עירונית"

פינוי בינוי אאורה רמת גן. אאורה,
הדמיית הפרויקט של אאורה ברחוב הרוא"ה בר"ג/אאורה

"בגוש דן יש כיום כמעט אפס קרקע פנויה. אבל מצד שני בכל האזור הזה, במקומות הנחשבים בישראל, יש בנייני רכבת ישנים שלא ראויים למגורים - ואפשר לייצר מאות דירות במתחמים האלה", כך טען מנכ"ל ובעלי חברת אאורה ישראל יעקב אטרקצ'י, במסיבת עיתונאים היום (ב') בתל אביב שבה הציג את פרויקט התמ"א הגדול ביותר שעליו חתמה לאחרונה החברה - ברחוב הרוא"ה ברמת גן.

"אין דרך אחרת לשנות את המצב בגוש דן בלי לקדם שורה של פרויקטי התחדשות עירונית, למדינה זה לא עולה שקל", הוסיף אטרקצ'י. "אבל תואיל המדינה לתת תמריצים, וזה לא חייב להיות כסף, המדינה רק צריכה להיות רגולטור טוב. אני מקווה שהמהלך להקמת רשות להתחדשות עירונית יצליח עכשיו, אבל אני לא משוכנע בזה. לפני 20 שנה ניסו גם להקים מהלך כזה – אבל לא הצליחו כי עסקו בתכנון ולא עסקו בנושא הכלכלי. המדינה צריכה להבין שהיא לא צריכה לתת כסף, רק רגולציה שתעניק ליזמים כלים תכנוניים. במצב הקיים של תחום התכנון, שבו לוקח 10 שנים לייצר דירה – זה לא יקרה".

במסגרת הפרויקט שהציג אטרקצ'י ייהרסו 7 בניינים ברחוב הרוא"ה שבהם 80 יחידות דיור וחנויות ויבנו 240 יחידות דיור ושטחי מסחר, בשישה זוגות מגדלים בני 10 קומות. הבנייה אמורה להתחיל בתוך כשנה. "שמרנו על קו האופק של הרחוב", אמר אטרקצ'י. "הפרויקט יכלול 3-4-5 חדרים, יהיה חניון אחד משותף לכולם ואנחנו רואים שהדירות הקטנות נחטפות כי זה מוצר שלא קיים כיום במרכז העיר. הדיירים הקיימים קיבל 25 מ"ר, מרפסת, מעלית, חניה וכמובן שכירות והובלה לתקופת ביניים. הדיירים מקבלים את הדירה בלי לשים שקל".

פרויקט זה מצטרף לכמה פרויקטי התחדשות עירונית שאותם מקדמת החברה בשנים האחרונות. המחירים בפרויקט נעים מדירות 3 חדרים בהחל מ-1.490 מיליון שקל ועד לדירות הגדולות יותר ב-1.7 מיליון שקל. בנוסף מציע הפרויקט 10 דירות 2 חדרים, במחיר של 1.270 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully