וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי זוגי: האם זה הרכש החדש של היידי קלום?

היידי קלום מתעניינת ברכישת אי פרטי בקונטיקט. בתפריט: פרטיות ושקט מוחלט תמורת 11 מיליון דולר. החבר הנוכחי של הכוכבת - ויטו שנאבל, מרוצה

היידי קלום מתעניינת ברכישת אי פרטי בקונטיקט. ספלאש
ספוט נחשק עם היסטוריה מפוארת - האי באזור קונטיקט/ספלאש

היידי קלום כבר מזמן לא מקוטלגת כטופ מודל, שחקנית ומנחת טלוויזיה בלבד. מדובר באשת עסקים מצליחה שהוכתרה רק ב-2008 על ידי מגזין פורבס כדוגמנית השנייה הכי מרוויחה בתעשייה, עם שכר ממוצע של 16 מיליון דולר בשנה. אז מעבר לתעשיות הביוטי והביזנס המשגשגות, קלום ידועה כחובבת נדל"ן מושבעת. בבעלותה המשותפת עם בעלה לשעבר - המוסיקאי סיל, מספר נכסים הפזורים ברחבי לוס אנג'לס. חלקם מיועדים להשקעה וחלקם, משמשים למגורים אישיים. אז סיל, אב לשלושה מילדיה של קלום אמנם לא נמצא בתמונה, אבל זה לא מונע ממנה לעצור את חשקיה ולהמשיך בשופינג מהסוג האהוב עליה כל כך. אין הכוונה כאן למוצרים אופנתיים ושלל אקססוריז כמובן, אם כי בנכסים ושטחי אדמה פוטנציאליים.

היידי קלום מתעניינת ברכישת אי פרטי בקונטיקט. ספלאש
האי חולש על 3.5 דונם/ספלאש

לאחרונה, פורסם בעיתון היומי ה"ניו יורק פוסט" כי קלום מתעניינת ברכישתו של אי פרטי באזור קונטיקט. לסיבוב וי איי פי שנערך על האי לקראת הרכישה, הגיעה הכוכבת מלווה בבוי פרינד הצעיר - ויטו שנבל (28), סוחר אמנות ובנו של הבמאי זוכה האוסקר ג'וליאן שנבל.

הכוכבת (42), המוערכת כיום בכ-70 מיליון דולר, מתעניינת באי שלא רחוק מניו יורק אגב, כספוט של מסתור מבודד לה ולנער השעשועים שצמוד לה, הרחק מעדשות הפפראצי המטרידות. מן הראוי, לציין בהקשר זה כי לאי שמחירו עומד על 11 מיליון דולר, יש היסטוריה מפוארת עם כוכבים. אפשר להגיד כי האי כבר מיומן במסוקים שעולים לאוויר וחגים מעליו בניסיון להשיג כמה תמונות של בעלי האי ואורחיו שעשויים לשוטט בו בבגדי ים. האי שימש בעבר כבית נופש בו בילתה לא מעט מרילין מונרו, כמו גם פמליית כוכבים וכוכבות משנות ה-50 וה-60. לימים, עבר האי לידיו של אספן האמנות והאמרגן, בילי רוז שהרגיע את האווירה התוססת שאפיינה את המקום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
היידי קלום מתעניינת ברכישת אי פרטי בקונטיקט. ספלאש
מאחורי האחוזה בסגנון הבריטי מעגן סירות/ספלאש

האי המרהיב שנמצא באחד הלוקיישנים הנחשקים בעולם, שבה את קלום גם בשל שטחו. הוא חולש על 3.5 דונם ונהנה מגנים מטופחים ומצמחייה מלבלבת. אחוזת המגורים שניצבת במרכז האי נבנתה ב-1900 בסגנון עיצוב טיודורי (בריטי) ומאז, עברה רק כמה מתיחות קוסמטיות לתחזוק השוטף של המקום. הנכס כולל 6 חדרי שינה מרווחים ובהתאמה גם חדרי רחצה המעוצבים בסגנון ספא. יש פה כמובן בריכת שחייה, בית הארחה לטובת אורחיהם של הבעלים הפוטנציאליים ואפילו מעגן לסירות, שצמוד לחלקו האחורי של הבית.

קלום כאמור הביעה התעניינות באטרקציה המפתה. סגירת החוזים והחתימות הסופיות עדיין לא יצאו לפרסום, אבל אפשר להיות בטוחים שהמחיר הכולל של העסקה לא יעצור את הכוכבת מלשלוף את השטרות במזומן. 11 מיליון דולר וגם אתם יכולים.

היידי קלום מתעניינת ברכישת אי פרטי בקונטיקט. ספלאש
הנכס טובת בריאה ירוקה על האי/ספלאש
היידי קלום מתעניינת ברכישת אי פרטי בקונטיקט. ספלאש
בבית 6 חדרי שינה ו-6 חדרי רחצה בהתאמה/ספלאש
היידי קלום מתעניינת ברכישת אי פרטי בקונטיקט. ספלאש
מכל חלון ופתח רואים פה את הנוף המבודד/ספלאש
היידי קלום מתעניינת ברכישת אי פרטי בקונטיקט. ספלאש
11 מיליון דולר, וגם אתם יכולים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully