וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיפאון? לא תאמינו כמה עולה פנטהאוז בפרויקט תמ"א 38 על הים בתל אביב

14.8.2017 / 8:00

מדובר בפרויקט שנמצא בשלבי בנייה סופיים ברחוב הירקון בסמוך לשכונת נווה צדק. דירת הפנטהאוז תשתרע על כל הקומה העליונה ותעלה "רק" 10 מיליון שקל

תמ"א 38 על הים בתל אביב הדמיה. משרד עו"ד זיו גרומן,
הפרויקט ברחוב הירקון/משרד עו"ד זיו גרומן

מיזמי תמ"א 38 לרוב נתפשים כפרויקטים בבנייני מגורים מיושנים, אולם כשמדובר בעיר תל אביב - לעתים מזומנות מדובר בפרויקט יוקרה לכל דבר. כזה הוא הפנטהאוז המפואר שמוצע בימים אלה למכירה תמורת לא פחות מ-10 מיליון שקל. הפנטהאוז מוקם במסגרת של פרויקט תמ"א 38/1 (מסלול חיזוק ושדרוג) ברחוב הירקון 14 פינת הרחוב עזרא הסופר בעיר ללא הפסקה, בצמוד לשכונת נווה צדק ובקו ראשון לים.

מדובר בבניין בן שש קומות שייבנה במקום בניין ישן בן שלוש קומות הניצב שם כיום, כאשר הקומה האחרונה כולה תהיה מיועדת לאכלס את דירת הפנטהאוז המפוארת, אשר תשקיף לים ותשתרע על שטח של כ-100 מ"ר, עם מרפסת ענק בשטח של 120 מ"ר.

בימים שבהם המדינה מדווחת על קיפאון בשוק הנדל"ן, כפי שפרסמו אתמול הן הכלכלן הראשי במשרד האוצר והן הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, קשה להתעלם משוק היוקרה הישראלי - שנראה כי הוא עדיין ממשיך בשלו.

תמ"א 38 על הים בתל אביב הדמיה. משרד עו"ד זיו גרומן,
הפנטהאוז מבפנים/משרד עו"ד זיו גרומן

הבניין הקיים כולל, כאמור, שלוש קומות ועם 11 דירות מעל קומת קרקע, ששטחן עומד על כ-65 מ"ר בממוצע. הדיירים הקיימים יקבלו דירות חדשות בשטח של כ-110 מ"ר בבניין החדש, שיכלול חמש דירות חדשות בנוסף ל-11 הדירות הקיימות היום, כולל מרפסות שמש, ממ"ד ומעלית.

הפרויקט נמצא כבר בסוף שלבי בנייתו, כאשר ארבע הדירות האחרות יימכרו, על פי ההערכות, תמורת כשישה מיליון שקל. את הפרויקט יזמה קבוצת רייק, ומי שמלווה אותה בהסכם מול הדיירים הוא משרד עוה"ד זיו גרומן, המתמחה בהתחדשות עירונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully