וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבריה על המפה: הצצה לפרויקט יוקרה על שפת הכנרת

13.6.2017 / 18:00

מגדל מגורים חדש מבקש למשוך משקיעי נדל"ן לעיר שעתידה לציין 2000 שנים להיווסדה. על פי תכנית בניין עיר תקפה בשטח, הוא ייבנה כ-50 מטרים מקו החוף ויכלול 11 קומות עם 207 דירות במחיר התחלתי של 690 אלף שקל. צפו בתמונות

נושא: פרויקט אגם AGAM טבריה נדלן נדל"ן. מבל אדריכלים,
50 מטרים מקו החוף. הפרויקט בכנרת/מבל אדריכלים

פרויקט חדש מבקש למשוך משקיעי נדל"ן לטבריה: חברת Y-GROUP, בבעלות זאב יוכלמן, החלה היום (שלישי) בשיווק מגדל מגורי יוקרה שייבנה כ-50 מטרים מהכנרת, זאת בהתאם לתכנית בניין עיר (תב"ע) תקפה שחלה במקום ולפי תמ"א 13 (תכנית מתאר ארצית חלקית לחופים, העוסקת במרחב הכנרת וחופיה). בשלב זה התכנית לפרויקט אושרה על ידי הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, ולהערכת החברה היתר צפוי להתקבל תוך כארבעה חודשים.

המגדל יוקם על מגרש בגודל של כ-11.5 דונם ויכלול 11 קומות ו-207 דירות. זאת לצד שטחי מסחר עם גישה לחוף בהיקף של כ-2,000 מ"ר, שינוהלו על ידי היזם, וכן שטחים ציבוריים פתוחים שהיו חלק מהמגרש והופקעו לטובת פיתוח סביבתי בהסכמת היזם, לצורך חיבור בין הרחוב הראשי לטיילת החוף של הכנרת ושביל גישה לעיר העתיקה. כיום אין גישה ישירה ומוסדרת לחוף.

מאחר שמדובר בפרויקט יוקרה, הוא יכלול גם בריכה בשטח של 250 מ"ר, ספא, חדר כושר, בר בגג בשטח של 400 מ"ר וכן מרפסות בכל דירה שיפנו לכנרת, לחרמון, לגולן ולחומות העיר העתיקה הסמוכות לפרויקט, שישומרו לטובת הציבור. כמו כן, יינתנו לדיירים שירותי ניקיון ותחזוקה, קניות ומשלוחים וכן אחזקה של יאכטות וסירות.

נושא: פרויקט אגם AGAM טבריה נדלן נדל"ן. מבל אדריכלים,
המגרש עליו יוקם הפרויקט/מבל אדריכלים

דירות קטנות להשכרה או לנופש

תמהיל הדירות פונה, כאמור, למשקיעים ולכן יכלול בעיקר דירות קטנות שיהיו מיועדות, ככל הנראה, להשכרה או לנופש (אך מדובר בדירות מגורים ולא בדירות נופש). המחירים משתנים בהתאם לקומה ולכיוון הנוף. כך למשל, דירת שני חדרים בשטח של 40 מ"ר עם מרפסת בקומה הראשונה עם נוף לכיוון דרום-מזרח תעלה החל מ-690 אלף שקל; ואילו דירת שני חדרים בשטח של 63 מ"ר עם מרפסת, רק שתי קומות מעליה עם נוף לכיוון מזרח, תעלה כבר 1.275 מיליון שקל.

דירות שלושה חדרים יעלו בין 1.51 מיליון שקל ל-2.09 מיליון שקל בקומות הראשונות; ודירת פנטהאוז לדוגמה בקומה העשירית, בשטח של 90 מ"ר עם מרפסת בשטח של 97 מ"ר הפונה לכיוון צפון ומזרח, תעלה 2.496 מיליון שקל.

לדברי יוכלמן, "כיום קיימת מגמה של התעוררות נדל"נית בטבריה, שעתידה לחגוג 2000 שנים להיווסדה בהשקעות עתק לפי החלטת ממשלה. רק בשלוש השנים האחרונות חל פיתוח עירוני מואץ, לצד כניסה של מגה פרויקטים יוקרתיים בענף המגורים והמלונאות, מרכזי תעסוקה, היי-טק ומסחר, תרבות ופנאי לצד פיתוח פרויקטים לאומיים כמו תוואי הרכבת המתוכנן. זיהינו את הפוטנציאל העסקי משום שמחירי הדירות בעיר רחוקים מערכם הריאלי, על רקע ההשקעות המתוכננות".

נושא: פרויקט אגם AGAM טבריה נדלן נדל"ן. מבל אדריכלים,
המחירים משתנים בהתאם לקומה ולנוף/מבל אדריכלים
נושא: פרויקט אגם AGAM טבריה נדלן נדל"ן. מבל אדריכלים,
נושא: פרויקט אגם AGAM טבריה נדלן נדל"ן/מבל אדריכלים
נושא: פרויקט אגם AGAM טבריה נדלן נדל"ן. מבל אדריכלים,
החל מ-690 אלף שקל. דירה לדוגמה/מבל אדריכלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully