וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ים: קבוצת רכישה השלימה את אכלוס המגדל הראשון בפארק הים

13.6.2017 / 10:00

מדובר במגדל מגורים הכולל 37 קומות ו-142 דירות, שנבנה על קרקע שנרכשה ב-2009 מעיריית בת ים תמורת 46 מיליון שקל בשכונה החדשה, שצפויה לכלול כ-10,000 יח"ד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגדל VISION TOWER ברובע פארק הים בבת ים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת רכישה השלימה בשבוע האחרון את אכלוס מגדל המגורים הראשון ברובע פארק הים בעיר בת ים. מדובר בשכונת הדגל של העיר, שצפויה לכלול בסופו של דבר כ-10,000 יחידות דיור חדשות, 3,000 חדרי מלון ושטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כשני מיליון מ"ר.

המגדל נקרא VISION TOWER והוא כולל 37 קומות עם 142 דירות. הוא משתרע על שטח של כ-3.2 דונם על קרקע שנרכשה ב-2009 במכרז של עיריית בת ים על ידי היזמים תומר כהן, בני רבה, ירון גינדי, אבי משעניה ויוסי תורג'מן תמורת 46 מיליון שקל. בסך הכול עלות ההקמה מוערכת ב-230 מיליון שקל. על התכנון הופקד משרד אבנר ישר אדריכלים.

היזמים החליטו לגבש קבוצת רכישה, לאחר שלדברי כהן זיהו את פוטנציאל השכונה, "בין היתר בזכות הנגישות התחבורתית והתכנון העתידי שכבר אז כלל מרכז תעסוקה, מתחם מלונאות, עשרות אלפי דירות, שטחים ירוקים, פארקים ומבני ציבור".

חברי הקבוצה שילמו בעת גיבושה כ-1.6 מיליון שקל ליחידת דיור. כיום דירת ארבעה חדרים בקומה ה-30 מוערכת בשלושה מיליון שקל ודירת ארבעה חדרים בקומה הראשונה מוערכת ב-2.4 מיליון שקל.

לדברי היזמים, רוכשי הדירות הם בעיקר מצמצמי דיור, שמכרו בתים פרטיים גדולים לטובת דירות קטנות יותר בנות ארבעה חדרים עם נוף לים במגדל. "החלטנו למכור את הווילה שלנו בראשון לציון כי היא כללה שבעה חדרים והילדים כבר התחתנו ועזבו את הבית, כך שלא נותר לנו צורך בכל החלל הזה", אומרת עליזה (57) ציגלר, שרכשה עם בעלה אבי (67) דירת ארבעה חדרים בקומה ה-14 בפרויקט. "רצינו להשתדרג בדירה עם נוף לים, ובסך הכול לא באמת התרחקנו - הפרויקט נמצא על גבול של בת ים-ראשון לציון".

ירון גינדי אמר כי "הוכחנו שבניהול נכון אפשר במסגרת קבוצת רכישה לבנות במחירים שפויים בישראל לרווחת חברו הקבוצה. אנחנו בין הקבוצות היחידות בארץ שלא חרגה ממסגרת התקציב של הפרויקט ואף ההפך נותרנו עם יתרה תקציבית חיובית, תוך כדי זה שהתכנון והביצוע הם ברמה הכי גבוהה שיש. אין טוב ממראה עיניים ועובדות מוכחות בשטח בגובה של 37 קומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully