וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עולה דירת יוקרה בשכונת הכרמל הצרפתי בחיפה?

30.3.2017 / 10:00

החברה שבנתה שנים לציבור הדתי-לאומי והחליטה לעבור למגזר הכללי; היזמים שרוכשים ומשפצים בניינים לשימור בעיר ללא הפסקה; וגם עסקאות חדשות בענף הנדל"ן המניב

פרויקט משהב חיפה נדלן נדל"ן. גיא ארבל- אורן אדריכלים,
הדמיית הפרויקט בחיפה/גיא ארבל- אורן אדריכלים

חברת נדל"ן הוותיקה משהב, המתמחה בבנייה לציבור הדתי-לאומי, הודיעה היום (חמישי) על השקת פרויקט יוקרה עבור הציבור הכללי בחיפה. מדובר בפרויקט מהבודדים שמתכננת החברה לציבור הכללי ולא הדתי-לאומי, לראשונה זה קרוב ל-70 שנה. הפרויקט ממוקם על הרכס העליון בשכונת הכרמל הצרפתי בעיר ועלות הקמתו מוערכת ב-115 מיליון שקל. הוא יכלול 7 קומות ו-43 דירות בתמהיל מגוון וצפוי להתאכלס בתוך כ-30 חודשים מיום קבלת היתר הבנייה בעוד כ-4 חודשים. מחיר התחלתי לדירת 3 חדרים יעמוד על כ-1.8 מיליון שקל.

בתוך כך, דיווחה הבוקר חברת יפו-תל אביב, המתמחה בייזום, תכנון ובניית בתי בוטיק בעיר תל אביב-יפו, על התחלת שיווק של פרויקט חדש בבניין לשימור ברחוב מונטיפיורי 19. החברה רכשה ב-2010 את הזכויות על הגג תמורת 5 מיליון שקל, ובמהלך 2016 קנתה את הבניין הקיים תמורת כ-11.4 מיליון שקל (בסך הכול 16.4 מיליון שקל).

הפרויקט נמצא באזור המאופיין במבנים ישנים שנועדו לשימור לצד פרויקטים חדשים, והוא מיועד לשימור קל. כיום בשטח קיים מבנה בן 2 קומות עם 5 דירות, ואילו הפרויקט החדש יכלול 5 קומות עם 13 דירות וחניון תת-קרקעי מכוח תב"ע קיימת (תכנית בניין עיר). מחיר התחלתי לדירת 45 מ"ר ללא חניה יעמוד על 2.55 מיליון שקל (סכום המגלם כ-57 אלף שקל למ"ר).

אדריכל אמיר פלג המתמחה בשימור, שהופקד על תכנון הפרויקט, ציין כי מלבד שימור החזיתות ישולבו אלמנטים עיצוביים דומים בדירות. לדברי רמי שריקי, מנכ"ל משותף בחברה יחד עם צורי סעדה, המשמש גם יו"ר דירקטוריון חברת מישורים חברה לפיתוח, "טרנד השימור צובר תאוצה, וניתן לראות אף הקמה של מסעדות ומלונות מפוארים בתוך בניינים לשימור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פרויקט מונטיפיורי 19 תל אביב ת"א נדלן נדל"ן. טוטם הדמיות,
הדמיית פרויקט מונטיפיורי 19/טוטם הדמיות

ראשון לציון: עסקת נדל"ן מניב ב-119 מיליון שקל

עסקת נדל"ן נוספת שדווחה היום היא של קרן השקעות הנדל"ן המניב ריט 1, שרוכשת את בית פישמן רשתות בראשון לציון, המשמש לאחסנה, משרדים ומסחר, תמורת כ-119 מיליון שקל. זאת לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב אישר את זכייתה בהליך התמחרות שקיים בנק המזרחי, הנושה של הנכס, שהיה בבעלות איש העסקים אליעזר פישמן.

המבנה, בשטח של כ-17 אלף מ"ר, מושכר לכ-30 שוכרים לתקופות של 1-5 שנים, בתוספת אופציות הארכה לתקופות שונות. עם השוכרים הבולטים ניתן למנות את בנק לאומי, השוכר כ-30% משטח הנכס עד 2021. שיעור האכלוס בנכס עומד על כ-93%. לדברי שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1, "מדובר בנכס יציב שנהנה מפיזור השכרות שבוצעו בדמי שכירות לא גבוהים ומתפוסה כמעט מלאה, וכתוצאה מכך משקף תשואה של כ-7.5% בתפוסה מלאה".

במקביל נודע כי חברת תיווך הנדל"ן המניב מאן נכסים רכשה שטח של כ-400 מ"ר בקומה ה-32 במגדל בסר 4 באזור העסקים של בני ברק תמורת כ-8 מיליון שקל. לדברי המנכ"ל ג'קי מוקמל "ההחלטה להעביר את משרדי הנהלת החברה, מחלקת המחקר ומחלקת ההשקעות למתחם החדש במגדל בסר נובעת מגידול של כ-30% בפעילות החברה ב-2016".

ירושלים: היתר בנייה למשכן האמנות "בצלאל"

אתמול הודיעה עיריית ירושלים כי אישרה מתן היתר בנייה להקמת משכן האקדמיה לאמנות ועיצוב "בצלאל" במגרש הרוסים במרכז העיר, זאת באמצעות הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה וכחלק מתכנתי העירייה להתחדשות מרכז העיר.

התכנית ממוקמת בין היכל הגבורה ממזרח, בניין העירייה מדרום, רחוב גרוזנברג מצפון והכנסייה הרוסית ממערב ומשתרעת על שטח של 10,394 מ"ר. השטח הוקצה לאקדמיית בצלאל על ידי רשות מקרקעי ישראל, כאשר השימושים המאושרים למקום הם שטח ציבורי פתוח, שטח מסחרי ושטח למלונות משולב במסחר. התכנית מבקשת לאחד את המגרשים השונים למגרש אחד ולייעדו לשימוש למוסד אקדמי.

האקדמיה לאמנות ועיצוב "בצלאל" הוקמה בירושלים ב-1906 ברחוב שמואל הנגיד. עם הזמן צר היה המקום מלהכיל את הסטודנטים והמבקרים, ובתחילת שנות ה-90 של המאה הקודמת הוחלט להעבירה להר הצופים. לפני כ-10 שנים הוחלט להחזיר את המוסד למרכז העיר.

משכן אמנות בצלאל מגרש הרוסים ירושלים נדלן נדל"ן. ניר-קוץ אדריכלים,
הדמיית משכן בצלאל/ניר-קוץ אדריכלים
משכן אמנות בצלאל מגרש הרוסים ירושלים נדלן נדל"ן. ניר-קוץ אדריכלים,
הדמיית משכן בצלאל/ניר-קוץ אדריכלים
משכן אמנות בצלאל מגרש הרוסים ירושלים נדלן נדל"ן. ניר-קוץ אדריכלים,
הדמיית משכן בצלאל/ניר-קוץ אדריכלים
משכן אמנות בצלאל מגרש הרוסים ירושלים נדלן נדל"ן. ניר-קוץ אדריכלים,
הדמיית משכן בצלאל/ניר-קוץ אדריכלים
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully