וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שילמו משקיעים על דירת 3 חדרים ישנה ביפו?

1.1.2017 / 11:28

יפו נחשבת לשיאנית בזינוק מחירי הנדל"ן ובשכונת דקר בעיר זינקו המחירים ב-250% מאז 2007. האם ניתן עדיין לקנות דירה בשכונה ולקבל עליה תשואה הולמת? ניתוח עסקה של אתר מדלן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחוב נכל הבשור יפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוק הנדל"ן בישראל רותח כבר שנים ארוכות ומי שנחשבת לאחד המקומות שבהם שיעור עליית המחירים היה הגבוה ביותר היא יפו. דירת שלושה חדרים ברחוב נחל הבשור בשכונת דקר ביפו, נמכרה לאחרונה עבור סכום של 1.33 מיליון שקלים - מחיר המגלם עלות של כ- 22,160 שקל למ"ר. גודלה של הדירה הוא 60 מ"ר והיא ממוקמת בקומה שלישית מתוך 4, בבניין רכבת ישן - ללא חניה, ללא מעלית וללא מרפסת (המרפסת נסגרה).

"הדירה נמכרה בעלות המשקפת את המחירים הממוצעים לדירת 3 חדרים יד שנייה בסביבה. מאז שנת 2007, שסימנה את תחילת העליות החדות בשוק הנדל"ן, עלו מחירי דירות 3 חדרים בשכונת דקר בכ-250%, בדומה לעליית המחירים בשכונות דרום-מזרח יפו. למעשה מדובר באזור שרשם את עליית המחירים הגבוהה ביותר בתל אביב יפו בשנים האחרונות, ולראיה רק בשנה האחרונה האמירו מחירי דירות 3 חדרים בשכונה בכ-14%", אומר דרור אבידור, אנליסט באתר מדלן.

יצוין כי שכונת דקר רשמה את העלייה החדה ביותר במחירי הדירות מבין השכונות בתל אביב יפו בשנה האחרונה. אבידור מציין בהקשר זה כי "שכר הדירה הממוצע לדירת 3 חדרים בשכונת דקר עומד כיום על כ-3,700 שקל, ומגלם תשואת שכירות של כ-3.4%. מדובר בתשואה גבוהה ביחס לתשואה שתתקבל כנגד השקעה בשכונות יקרות יותר בתל אביב".

יוגב בר מחברת YAFO. co.il שביצע את העסקה מציין כי "הרוכשים הם זוג שרכש את הדירה למטרת השקעה ממשפחה שהחליטה לשפר דיור לדירה גדולה יותר. מעבר למחיר הריאלי של הדירה, מדובר בעסקה משתלמת לאור העובדה שהדירה היא בעלת שלושה כווני אוויר ובמצב טוב ביחס לדירות בשכונה. מדובר באחת מהשכונות הבודדות בעיר שבה ניתן לרכוש דירה במחירים נמוכים יחסית וליהנות מתשואת שכירות גבוהה. בנוסף, בשכונה יש היתכנות גבוהה מאוד לפינוי בינוי, ולכן גם פוטנציאל ההשבחה של הנכס בעתיד הוא גבוה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סביבת הנכס

לפי דנה דוד, מתכננת ערים וחוקרת שכונות באתר מדלן: "שכונת דקר ממוקמת בחלק המזרחי ביפו ומאופיינת בעיקר בבנייה של מבני שיכונים. במסגרת הקמת התוואי האדום של הרכבת הקלה יוקמו מספר תחנות לאורך שדרות ירושלים, שהוא הגבול המערבי של השכונה. העבודות להקמת תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה צפויות להגיע ליפו בקיץ 2017, ובמסגרתן תתבצע סגירה של חלק משדרות ירושלים לתנועה של רכבים פרטיים. מצד אחד, צפויה סגירת המקטעים ליצור מפגעי רעש ואבק, אשר יורגשו בעיקר בסביבה הקרובה לאתרי העבודות. מצד שני, הסגירה צפויה להפחית את נפח תנועת הרכבים ברחוב. בסופן של העבודות להקמת הרכבת הקלה, בשנת 2021, תושבי השכונה עתידים ליהנות מנגישות מצוינת לתחנות, שימוקמו במרחק הליכה קצר מבנייני השכונה".

עסקאות שבוצעו באזור בשנה האחרונה

• באוגוסט נמכרה דירת 3 חדרים בשטח של 52 מ"ר ברחוב נחל הבשור 17 בכ-1,100,000 שקל וכ- 21,000 שקל במונחי עלות למ"ר. הדירה בקומה 3 מתוך 4 בבניין רכבת משנות ה-50, ללא חניה או מעלית. (לדירה יש מרפסת שאינה נכללת במניין המטרים בחישוב המחיר למ"ר ומכאן שהוא בפועל נמוך יותר).

• באוגוסט נמכרה דירת 3 חדרים בשטח של 53 מ"ר ברחוב נחל הבשור 3 בכ-1,050,000 שקל וכ-19,800 שקל במונחי עלות למ"ר. דירה זו בקומה 2 מתוך 4 קומות בבניין רכבת משנות ה-60, ללא חניה או מעלית.

• ביוני נמכרה דירת 3 חדרים בגודל 52 מ"ר ברחוב נחל עוז 27 בכ-1,350,000 שקל וכ-26,000 שקל במונחי עלות למ"ר. דירה זו בקומה 3 מתוך 4 קומות בבניין רכבת משנת 1958, ללא חניה או מעלית. (לדירה זו מרפסת שאינה נכללת במניין המטרים בחישוב המחיר למ"ר ומכאן שהוא בפועל נמוך יותר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully