וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה רכשה דירת 3 חדרים בפרויקט חדש בפלורנטין

21.12.2016 / 12:18

"FLORENTIN VILLAGE", כולל 164 יחידות דיור, שטחי מסחר ומרכז ספורט ופנאי והוא ייבנה במתחם שבין רחוב מטלון וצ'לנוב. מסיקה רכשה דירה בקומה הראשונה

מירי מסיקה. ניר פקין
מירי מסיקה/ניר פקין

אקרו נדל"ן וקבוצת תדהר מוציאות לדרך את "FLORENTIN VILLAGE", פרויקט מגורים חדש הכולל 164 יחידות דיור, שטחי מסחר ומרכז ספורט ופנאי באזור הצפון-מזרחי של שכונת פלורנטין בתל אביב. הפרויקט ממוקם במרחק קצר משוק לוינסקי ושדרות רוטשילד, ברחוב מטלון 66. הפרויקט ממוקם במתחם הרחובות וולפסון, מטלון וצ'לנוב בשכונה הוותיקה ותוכנן על ידי האדריכל אבנר ישר. על פי ההערכות, צפוי להתאכלס בעוד כ- 3.5 שנים.

הזמרת מירי מסיקה רכשה דירת 3 חדרים בקומה הראשונה בפרויקט. הדירה משתרעת על שטח של 67 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת. הפרויקט משתרע על שטח של כ- 8 דונם וכולל 3 בניינים בני 8 ו–12 קומות. הפרויקט נבנה על פי תקן בניה ירוקה ומתוכננות בו 164 דירות בנות 2-5 חדרים ופנטהאוזים. גודל הדירות נע בין 60 מ"ר ל- 122 מ"ר + מרפסות.

בפרויקט מגוון דירות החל מ- 2.2 מיליון שקל לדירת 2 חדרים, עבור בדירות 3 חדרים במחיר התחלתי של 2.55 מיליון שקל וכלה בדירות 4 חדרים במחיר של 3.26 מיליון שקל. הפרויקט כולל בנוסף דירות פנטהאוז במחיר של 8 מיליון שקל.

הבניין בן 12 הקומות ייבנה על ידי החברות היזמיות עבור עיריית תל אביב, ויכלול גם 70 דירות אשר יושכרו על ידי העירייה במתכונת של דיור להשכרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פלורנטין וילאג'. סטודיו 84,
פלורנטין וילאג'/סטודיו 84

קבוצת תדהר ואקרו נדל"ן יקימו במקום חניון רחב ידיים עם 4 מפלסי חנייה תת קרקעיים, שיכלול כ- 120 מקומות חניה לטובת דיירי הפרויקט, וכן חניון ציבורי עם 342 מקומות חניה נוספים עבור מבקרי המתחם. בעתיד מתוכננת תחנה של הרכבת הקלה במרחק 5 דקות הליכה. מבחינת מיקום, הפרויקט נמצא במרחק הליכה ממתחם לבונטין, שוק לוינסקי, נווה צדק ושדרות רוטשילד.

בסמוך למתחם המגורים, כחלק מהרובע המתחדש, מקימה עיריית תל אביב מרכז ספורט ופנאי חדש הכולל מבנה בן חמש קומות ובו בריכות שחיה, חדר כושר, סטודיו למחול ותנועה, סטודיו לאמנות ובתי קפה. בין מרכז הספורט לפרויקט FLORENTIN VILLAGE ישתרע שטח ציבורי ירוק בשטח של כ- 3 דונם הכולל צמחייה עשירה מתקני משחקים ובריכות ביולוגיות.

"בכל כמה שנים משנה העיר את המפה הפנימית שלה ומעניקה את תואר 'המקום החם' לאזור אחר, שבו מתרכזות סצנות הבילוי, הקולינריה והתרבות של העיר.

פלורנטין וילאג'. סטודיו 84,
פלורנטין וילאג'/סטודיו 84

פרויקט FLORENTIN VILLAGE וסביבתו עונים במדויק להגדרה זו ומייצרים הזדמנות נדל"ן אטרקטיבית לאוכלוסייה שרוצה לגור בקרבת אזורי הבילוי, התרבות והעסקים של תל אביב-יפו וכל זאת במחירים שוברי שוק", אומר זיו יעקובי, מנכ"ל אקרו נדל"ן, והוסיף: "עם השקעות נרחבות של עיריית תל אביב בשדרוג השכונה כולה, אין ספק שהיא תהפוך ליעד מגורים נחשק ולאזור שמסמן את עתיד ההתפתחות וההתחדשות העירונית של תל אביב".

אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר, ציין: "מתחם פלורנטין והעלייה תופס תאוצה בשנים האחרונות ומשנה את פניו ופרויקט "FLORENTIN VILLAGE "מהווה אבן דרך משמעותית בשינוי זה ועתיד להתוות את אופיו המיוחד של האזור המתחדש ולהציב את הרף עבור הפרויקטים הנוספים שבדרך. אני מאמין מאוד באזור ומי שיבחר להשקיע במתחם היום, ייהנה מחוויית מגורים אורבנית בלב תל אביב בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובמחירים אטרקטיביים. אין לי ספק כי פיתוחה המואץ של השכונה, בשילוב עם מיקומה האטרקטיבי והמחירים הנוחים הופך אותה ליעד כדאי ולהזדמנות נכונה".

בכל הנוגע למחיר הדירה של מסיקה, מחיריהן של דירות 3 חדרים בפרויקט נעות בין 2.55 ל 2.85 מיליון שקל, ואולם מאחר והיא רכשה דירה בקומה ראשונה ההערכות הן כי מחירה הרשמי של הדירה קרוב לרף התחתון. עם זאת, על פי גורמים בענף , מסיקה לא שילמה את מחירה המלא של הדירה ונהנתה מהנחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully