וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית אנגל בתל אביב יגדל ב-2 קומות נוספות

9.5.2016 / 9:44

אחרי שקיבלה את ההיתרים הנדרשים הודיעה חברת אנגל משאבים כי תבנה 2 קומות נוספות בבניין אנגל ברחוב קרמניצקי בתל אביב. היקף הבנייה: 2,400 מ"ר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית אנגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת אנגל משאבים, באמצעות החברה הבת שלה אנגל נתיבים, קיבלה היתר בניה לתוספת של 2 קומות ב"בית אנגל", ברחוב קרמניצקי בתל אביב. היקף הבנייה המבוקש יתפרש על פני שטח של 2,400 מ"ר והחברה הודיעה כי בכוונתה לממש את היתר הבניה.

נכון להיום כולל בית אנגל 5 קומות ו-3 קומות מרתף. בית אנגל מושכר כיום לכ-18 שוכרים שונים לתקופות משתנות, כאשר ממוצע יתרת התקופות עומד על כ-20 חודשים, בדמי שכירות חודשיים בהיקף של כ-425 אלף שקל (5.1 מיליון שקל שנתי).

אלי גבאי, מבעלי השליטה באנגל משאבים, מסר כי "מימוש תוספת הקומות בבית אנגל מהווה ציון דרך בדרכה של החברה, ומהווה חלק מיציאתה לדרך חדשה מהשלב שבו היתה עד כה של מימוש נכסים, לשלב של פיתוח והתמקדות בתחום הנכסים המניבים. בהמשך הדרך אנו צופים כי אנגל משאבים תמשיך במגמת העשייה והצמיחה".

אנגל משאבים פועלת בתחום הנכסים המניבים בישראל ובחו"ל, וכוללת אחזקה וניהול של 8 מבנים בישראל. לחברה פעילות ייזום ובניית פרויקטים למגורים כולל פרוייקטי פינוי בינוי בתל אביב ופרויקט התחדשות עירונית בבת ים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית אנגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully