וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי מכר את הסניף הראשי בתל אביב תמורת 277 מיליון שקל

7.6.2017 / 16:30

החברות אקרו נדל"ן וקנדה ישראל רכשו את המגרש בצומת הרחובות הרצל ויהודה הלוי. במקום קיימת תכנית בניין עיר תקפה, במסגרתה צפוי להיבנות מגדל בן 30 קומות שיכלול בעיקר משרדים ומעט יחידות דיור בשטח כולל של כ-30 אלף מ"ר

סניף בנק לאומי בראשון לציון בו התרחש אתמול ניסיון שוד. ראובן קסטרו
בנק לאומי/ראובן קסטרו

בנק לאומי מכר את הסניף הראשי שלו בתל אביב לידי החברות קנדה ישראל ואקרו נדל"ן - כך דיווח היום (רביעי) הבנק לבורסה לניירות ערך. אקרו נדל"ן, בבעלות צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקובי, וקנדה ישראל, בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר, שילמו על המגרש המשתרע על כ-1.6 דונם ובו שטח בנוי של כ-7,500 מ"ר, בצומת הרחובות הרצל ויהודה הלוי כ-277 מיליון שקל.

במקום קיימת תכנית בניין עיר (תב"ע) תקפה לזכויות בנייה להקמת מגדל בגובה של 30 קומות בשטח של כ-30 אלף מ"ר, בעיקר למשרדים וכן למעט יחידות דיור, בהשקעה של כמיליארד שקל. ככל הנראה בשבועות הקרובים ימונה אדריכל לתכנון המגדל. הסניף המרכזי של הבנק צפוי להישאר בשטח זה עוד כשנתיים עד שלוש שנים, כך על פי פרטי העסקה.

בהודעה לבורסה נכתב כי הרווח הצפוי עם השלמת עסקת המכירה, ככל שהיא תושלם, הוא כ-260 מיליון שקל לפני מס. ההתקשרות בהסכם מחייב לעסקת המכירה כפופה לקבלת אישור מהאורגנים המוסמכים בבנק.

  • עוד באותו נושא:
  • בנק לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully