וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריכל על אמריקני יעצב מלון יוקרה חדש במרינה הרצליה

19.4.2017 / 17:06

קבוצת חג'ג', שבחודשים האחרונים השלימה רכישת קרקע בהרצליה פיתוח לצורך הקמת מלון סוויטות, תשלם מיליוני דולרים לדיוויד רוקוו'ל, מי שאחראי על עיצוב בתי מלון מהיוקרתיים בעולם כמו רשת W הבינלאומית. עבור רוקוו'ל מדובר במלון הראשון שיעצב בישראל

אדריכל דיוויד רוקוו'ל דיוויד רוקוול. Brigitte lacombe,
אדריכל דיוויד רוקוו'ל/Brigitte lacombe

אמריקה בהרצליה: כ-4 חודשים לאחר שהשלימה רכישת קרקע במרינה בהרצליה פיתוח לצורך הקמת מלון יוקרה, הודיעה היום (רביעי) קבוצת חג'ג' כי בחרה באדריכל העל האמריקני דיוויד רוקוו'ל לעיצוב המלון. רוקוו'ל אחראי על חלק מהמלונות היוקרתיים בעולם, בהם רשת W בניו יורק, פריז, סינגפור ופורטו ריקו; נובו סיזרס פאלאס ודה קוסמופוליטן בלאס וגאס; וכן מלונות נוספים בלוס אנג'לס, קנקון, שיקגו, טוקיו, בוסטון, קוויבק ועוד.

את המלון יבנו במשותף חברת המרינה מקבוצת חג'ג' שבשליטת האחים צחי ועידו חג'ג'; האחים כהן, לשעבר בעלי פקר פלדה; ומנכ"ל חברת המרינה, יגאל צמח - אשר הקימו יחד את מגדל מאייר ברוטשילד בתל אביב. את מגדל מאייר עיצב האדריכל הבינלאומי ריצ'רד מאייר, זוכה פרס פריצקר, מה שהוביל את רוקוו'ל לשתף פעולה עם היזמים.

תמורת עבודת העיצוב יקבל האדריכל האמריקני, שנבחר מתוך 7 אדריכלים בינלאומיים בתחום המלונאות, סכום המוערך במיליוני דולרים; אולם ככל הנראה התקציב יקפוץ בעשרות מיליונים נוספים. עבור רוקוו'ל, האחראי על תכנון מאות פרויקטים נוספים בעולם של מגורים, נמלי תעופה, מוזיאון, מועדוני לילה ועוד, מדובר במלון הראשון שיעצב בישראל. אגב, הוא גם עיצב, בין השאר, את משאית האוכל של השף ג'יימי אוליבר.

רוקוו'ל אמר השבוע: "אנו גאים לתכנן ולעצב את המלון הראשון שלנו בישראל, ולשתף פעולה עם יזמי המגדל של ריצ'ארד מאייר. התכנון שייעשה על ידנו ידגיש את היופי שבמיקום על המים ויהפוך את המלון ליעד לתיירות מקומית ובינלאומית".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מלון נובו סיזרס פלאס לאס וגאס. דיוויד רוקוול,
מלון פאלאס בלאס וגאס/דיוויד רוקוול
מלון בל אייר לוס אנג'לס. דיוויד רוקוול,
מלון בל אייר בלוס אנג'לס/דיוויד רוקוול
מלון בלוודיר מיקונוס יוון. דיוויד רוקוול,
מלון בלוודיר במיקונוס, יוון/דיוויד רוקוול

"הקהל הישראלי יודע להעריך עיצוב ואיכות"

"רוקוו'ל הוא המעצב של המלונות הנחשבים בעולם", ציין יגאל צמח, "בכוונתנו לשבור את כל הפרדיגמות בתחום תכנון המלונות בישראל, כדי לתת חווית עיצוב ואמנות ברמה הכי גבוהה שקיימת בארץ. האדריכלות הייחודית תהווה את מוקד המשיכה, והכוונה היא לבנות את המלון היפה והמעוצב ביותר בארץ. ההצלחה של פרויקט מאייר מוכיחה שגם הקהל הישראלי יודע להעריך עיצוב ואיכות".

יו"ר קבוצת חג'ג', צחי חג'ג', התייחס לבחירה באדריכלים מובילים בפרויקטים נוספים, כגון ג'ורג'יו ארמני שהיה אחראי על עיצוב הפנים במגדלי הארבעה שבונה הקבוצה בתל אביב. "אנחנו מתכננים לשבור את המוסכמות של האיכות והעיצוב בשוק הנדל"ן הישראלי", הוסיף.

הקרקע שעליה ייבנה המלון משתרעת על שטח כולל של 10,191 מ"ר ומצויה על שפת הלגונה והטיילת בהרצליה, בסמוך למלון ריץ' קרלטון. היא כוללת על פי התב"ע התקפה (תכנית בניין עיר) זכויות בנייה של כ-10,000 מ"ר ברוטו של שטחי דירות נופש. כמו כן, רכשה חברת המרינה 100 מקומות חניה תת קרקעית במרתפי בניין השוכן בסמוך לקרקע.

בהודעה שהוציאה קבוצת חג'ג' בחודש ינואר האחרון לבורסה, נכתב כי בהסכמת משרד התיירות והוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בהרצליה, יוזמת החברה בימים אלו תב"ע בסמכות ועדה מקומית, להגדלת זכויות הבנייה בפרויקט. זאת על מנת שהוא יכלול כ-20 אלף מ"ר של שטחי סוויטות נופש, לרבות שטחי מסחר שילוו את טיילת המרינה לכל אורכה.

מרינה הרצליה פיתוח השטח של מלון המרינה קבוצת חג'ג'. באדיבות חברת המרינה,
השטח שעליו יקום המלון במרינה הרצליה/באדיבות חברת המרינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully