וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשה המוזרה של ענבל אור מסרבת לדעוך

4.4.2017 / 13:23

כונס הנכסים של ענבל אור, עו"ד איתן ארז, מבקש מבית המשפט לזמן לחקירה את הרופא שמנפק לה אישורי מחלה. "מטיל ספק רב באישורים הרפואיים שהוצאו לה"

עריכה: ניר חן

הפרשה המוזרה של ענבל אור מסרבת לדעוך: לאחר שהבוקר פורסם כי יזמית הנדל"ן, המצויה בהליכי פשיטת רגל, קיבלה אישור רפואי שלפיו היא אינה כשירה להגיע לבית המשפט - כונס הנכסים של אור, עו"ד איתן ארז, מבקש היום (שלישי) לזמן לחקירה את הרופא שהנפיק לה שני אישורי מחלה.

הפרשה החלה שלשום, לאחר ששופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, נענה לבקשת כונס הנכסים להוציא צו המורה למשטרת ישראל לעצור את אור. זאת משום שלא הגיעה לדיונים בגין הליכי פשיטת הרגל שבהם היא מצויה וכן לגבי 4 בקשות שהוגשו נגדה בגין ביזיון בית המשפט.

בבקשה מטעם עו"ד ארז מוצגת השתלשלות העניינים: "בהתאם להחלטת בית המשפט מ-17 במרץ... לפיה נדרשת התייחסות החייבת (ענבל אור - ה.צ) לתגובת המנהל המיוחד (עו"ד איתן ארז - ה.צ), הגיע שליח מטעם המנהל המיוחד לכתובת למסירת כתבי בי דין כפי שנמסרה על ידי החייבת בנס ציונה למסור לחייבת את החלטת בית המשפט".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישור הרפואי שקיבלה ענבל אור/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא יעלה על הדעת כי החייבת תמשיך לבזות את החלטות בית המשפט"

ואולם נכתב בבקשה: "החייבת ו/או מי מטעמה לא היו בבית והמסמכים הודבקו על דלת ביתה של החייבת". עוד מוסיפים שם כי "בין לבין, מעיון אקראי... נודע למנהל המיוחד כי החייבת הגישה בבוקר יום 4.4.17 (היום) בקשה נוספת לדחיית מועד דיון, אליה צורף אישור רפואי מיום 3.4.17 (אתמול), לפיו נבצר מהחייבת להתייצב לדיונים בבית משפט עקב מחלה, וזאת עד ליום 9.4.17 כולל".

בבקשה מציין עו"ד ארז כי האישור הרפואי ניתן על ידי רופא ממרפאת מכבי שירותי בריאות בכפר יונה, והוא מבקש לזמן את הרופא לחקירה בבית המשפט לעוד יומיים. "המנהל המיוחד מטיל ספק רב באישורים הרפואיים שהוצאו לאחרונה לחייבת... שבאמצעותם דוחה החייבת שוב ושוב דיונים בעניינה ונמנעת ממתן תגובה עניינית לבקשות העומדות כנגדה. זאת כאשר באותה תקופת מחלה, פועלת החייבת נמרצות בתקשורת ובערוצים שונים לקידום מכללה חדשה שפתחה".

לדבריו, "לא יעלה על הדעת כי החייבת תמשיך לבזות את החלטות בית המשפט הנכבד בהתאם לנוחיותה, ולברור מבין ההחלטות את ההחלטות שלדעתה יש לציית להן ואת ההחלטות שיש להתעלם מהן".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully